Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Bilen er en E39 528i med manuell girkasse. Når jeg kjøpte den var den veldig bra tatt vare på av en mann i 50årene. Bilen ble importert fra tyskland i 2001? tror jeg. Av utstyr som er i bilen kan jeg nevne: * skinnstoler * telefon * manuell gir * ryggesensor * cruse kontroll * multi M5 ratt * store kjørekomputeren * regnsensor * takluke * el. rullegardin i bakrute * shortshift * Sotfilm til alle rutene er bestilt, lyseste filmen. Har kun montert i bakruten nå. skal ta de andre til sommeren * modifisert effektpotte bak * bi-xenon * osv storservis utført, med skifte av all olje og væsker. Kjøpte denne i februar -05, da hadde forje eier allerede montert M5 fanger foran. 2001 optikk lykter foran/bak med sotete blink lykter. Det første jeg måtte jøre var å fjerne tre listene i bilen: fikk kjøpt disse billig så ble det montert girkule i skinn med M logo og lys. interiørbilder: Rett etter jeg hadde vasket bilen første gang, men 15" vinterhjul(pent;) ) tok ut de gule blinklyspærene, å monterte "diadem" pærer eller va de heter: Bakrutesenkeren var montert når jeg kjøpte bilen: samme var M5 lista: kjøpte 18" rondell felger 8,5 og 10x18. var 17" RH felger på når jeg kjøpte bilen bilen er senket 30/30 av sist eier, har lyst å ha den litt lavere men pga at den blir brukt til alt muli så kan den ikke være lavere. Rett før det ble sommer i -06 så var jeg uheldig å kunste M5 fangeren min på høyre side. Var nokk litt for stor fart og dårlige hjul som var årsaken: å da startet leiting etter en ny fanger som ikke alle andre hadde å samtidig skulle jeg ikke ha en "MONSTER" fanger som ødelegger utseende på bilen. jeg kjøpte fra Kercer en M5 E60 look fanger, samtidig så kjøpte jeg en orginal M5 bakfanger. disse ble pusset ned å lakket i 303. 1-serie grøfttelykter ble kjøpt inn å tilpasset fangeren. M5 crome nyrer ble kjøpt inn, for å bli solgt videre. ville ikke ha crome i fronten, ble for mye når jeg har "black line" ny skiltplate er kjøpt så skiltet skal bli flyttet opp på normal plass. sånn som skiltet står nå stenger det for radiatoren å kjøling Synes også at det ser noe rart ut når skilte står dær, men holderen ligger ny lakket i gangen. Her var ny grill montert, denne er nå lakket i bilens farge, nytt bilde kommer. Xenon i langlysene er montert. bi-xenon er topp på mørke høstveier nye M5 bakfangeren. har avtagbar krok. Å når man har startet å bruke penger på bil så stopper dette aldri, grenrør ble kjøpt... og montert:) + at jeg fikk men et M/// oljelokk (gir 5hk ) KN filter sett ble også kjøpt og montert... chiptrim av motoren er det siste jeg har utført, det kan du lese om her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40181 Med grenrør,effektanlegg, KN filter osv vil jeg tro bilen yter ca210 hk+ El. M5 speil ligger klare til montering vurderer M5 interiør, men dette er er dyrt. Kansje en hel lakering Har lyst på nye kammer og 525 innsug. + nye felger ønskelista blir fort lang... hehe vil bli oppdatert når nye ting skjer... tar i mot tips, ris/ros med takk
antiloop Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Meget flott femmer du har der... Eneste som mangler her er sports skinn stoler som jeg har
antiloop Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Krom ringer kan jo også være en grei oppgradering selv om det er et helvete å få de på plass..
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Meget flott femmer du har der... Eneste som mangler her er sports skinn stoler som jeg har lyst å bytte... hehe. M5 stoler hadde vært fint da.. Fikk mail fra KOED: Fra denne bilen: https://www.koed.dk/7.2.asp?bilnummer=296 Prisen er 15.000 DKK + mva. Dette er jo nokså spesielt og sjeldent. Da er det komplett med dørsider og alt. ///Mvh Fredrik Olsson Koed A/S Nyhåbsvej 16-18 DK-8560 Kolind Denmark Tel. +45 87 74 80 00
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 bilen ser jo mye nyere ut med sånne crome ringer, limes disse fast?
antiloop Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Hadde ikke sagt nei til slike stoler jeg heller men sports stolene fungerer godt de også!
antiloop Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 bilen ser jo mye nyere ut med sånne crome ringer, limes disse fast? De jeg kjøpte på Koed hadde noen tynne striper med dobbelsidet teip som fungerte helt fint til å feste de med! Enda et bilde med ringene i dashen! Har også byttet til stereo av nyere dato, noe som bilen fortjener
marius paulsen Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 er en dritfin bil du har Ole-Magne! eneste du mangler nå er felgene mine hvor kjøpte du grenrøret? skal du på sommertreffene på acr? vi skulle jo samlet noen bimmersbiler dær! og kanskje kjørt litt om kapp! antiloop sorry at jeg sier det men er det juletre looken du prøver å få til? der var jo utrolig mye rart dær!
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 En av de fineste E39 jeg har sett Du har vel ikke tenkt å bytte den gir kula ?? Siden du har bytta alt det andre treet ?
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 er en dritfin bil du har Ole-Magne! eneste du mangler nå er felgene mine hvor kjøpte du grenrøret? skal du på sommertreffene på acr? vi skulle jo samlet noen bimmersbiler dær! og kanskje kjørt litt om kapp! antiloop sorry at jeg sier det men er det juletre looken du prøver å få til? der var jo utrolig mye rart dær! Ja, det var de felgene Meen kjøpte meg ny snøskuter i stede, så jeg overlever med 18" en stund til grenrøret ble kjøpt på EBAY, skal se om jeg finner adressen dit senere. Har lyst å dra på acr i sommer, men får se om jobben lar meg dra. Er mye å jøre om sommeren. men litt lovlig kappkjøring hadde vært arti ps. har jævli! lyst på de felgene... når du får testet dem på bilen så må du sende bilde.
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 En av de fineste E39 jeg har sett Du har vel ikke tenkt å bytte den gir kula ?? Siden du har bytta alt det andre treet ? takk for det Joda, kula er byttet ut til en M kule med skinn å lys.. står nesten øverst oppe på siden. Har ikke tatt bilde enda... men det kommer
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Pen bil! Pent med E60 M-Fangeren.
Orjan Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Flott bil med smakfulle mods meeen - vi må jo få se skuter'n din da
Patrick B Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Huff den der bilen er utrulig pen. Naboen min han Thor Ole Bersvensen du kjøpte den av sant? Han var nå ihvertfall nøye nokk med den!! Jobber ikke du på trondsen auto også? Du får si ifra om den er tilsalgs!!
Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Flott bil med smakfulle mods meeen - vi må jo få se skuter'n din da ja, vil åsså se den... Dem har ikke klart å levere den enda, skal få den på onsdag... så da blir det prøvetur Å da blir det bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå