Ole-Magne Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Huff den der bilen er utrulig pen. Naboen min han Thor Ole Bersvensen du kjøpte den av sant? Han var nå ihvertfall nøye nokk med den!! Jobber ikke du på trondsen auto også? Du får si ifra om den er tilsalgs!! ja, er gammelbilen hannes... jobber på trondsen bil ja. Har hatt bilen til salgs, men har ombestemt meg. Har brukt for mye tid å penger på å få bilen sånn jeg vil ha den ¨så kan jo ikke selge nå...
Ole-Magne Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Flott bil med smakfulle mods meeen - vi må jo få se skuter'n din da da va skuteren motatt var en fin helg men fra minus 20 til minus 30 grader.. ble noen frostskader i annsikte, men overlever d bilder: Litt kaldt, øyevippene fryste sammen når jeg blinket -30 grader
krza Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Deilig bil, har sett denne mange gang i Tromsø! Bra at noen herfra legger ut litt prosjekt tråder også.. Kommer vel snart en fra meg og når jeg får alle tingene som er bestilt inn! Hvordan går scooteren, og hvor var du å kjørte? Har selv en 2002 summit 800, og det klør virkelig etter en fjelltur når jeg ser de bildene!
krza Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Eneste jeg vil sette fingern på er at du bør bytte DTM potta med eisenmann 2x70mm eller 2x76mm.. Men dette er jo selvsagt bare min mening
Ole-Magne Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Deilig bil, har sett denne mange gang i Tromsø! Bra at noen herfra legger ut litt prosjekt tråder også.. Kommer vel snart en fra meg og når jeg får alle tingene som er bestilt inn! Hvordan går scooteren, og hvor var du å kjørte? Har selv en 2002 summit 800, og det klør virkelig etter en fjelltur når jeg ser de bildene! kjørte opp i skiboten dalen, løypene åpnet til helga nå. så da er det bare å pakke opp skuteren på hengeren å komme å kjøre. er litt småkaldt enda da. Den gikk bran veldi god gass respons.. er bare kjørt 6 timer, så må vente til den blir innkjørt før jeg kan si noen mere, Hvordan farge her du på din bil da?
krza Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Deilig bil, har sett denne mange gang i Tromsø! Bra at noen herfra legger ut litt prosjekt tråder også.. Kommer vel snart en fra meg og når jeg får alle tingene som er bestilt inn! Hvordan går scooteren, og hvor var du å kjørte? Har selv en 2002 summit 800, og det klør virkelig etter en fjelltur når jeg ser de bildene! kjørte opp i skiboten dalen, løypene åpnet til helga nå. så da er det bare å pakke opp skuteren på hengeren å komme å kjøre. er litt småkaldt enda da. Den gikk bran veldi god gass respons.. er bare kjørt 6 timer, så må vente til den blir innkjørt før jeg kan si noen mere, Hvordan farge her du på din bil da? Nice Scooter kjøring er virkelig noe man ikke får nok av! Min bil er svart, med chromelister. ST registrert. Jeg planla å lage en liten tråd om min bil og her, ettersom jeg skal gjøre en del med den nå.. Fikk nettopp komplett m-pakke som ligger her å koser seg, og komplett sports skinn interiør er på tur oppover. Så tror nok jeg blir fornøyd med min bil når den er helt klar.. Din er hvertfall deilig, og har siklet på den flere ganger
Ole-Magne Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Deilig bil, har sett denne mange gang i Tromsø! Bra at noen herfra legger ut litt prosjekt tråder også.. Kommer vel snart en fra meg og når jeg får alle tingene som er bestilt inn! Hvordan går scooteren, og hvor var du å kjørte? Har selv en 2002 summit 800, og det klør virkelig etter en fjelltur når jeg ser de bildene! kjørte opp i skiboten dalen, løypene åpnet til helga nå. så da er det bare å pakke opp skuteren på hengeren å komme å kjøre. er litt småkaldt enda da. Den gikk bran veldi god gass respons.. er bare kjørt 6 timer, så må vente til den blir innkjørt før jeg kan si noen mere, Hvordan farge her du på din bil da? Nice Scooter kjøring er virkelig noe man ikke får nok av! Min bil er svart, med chromelister. ST registrert. Jeg planla å lage en liten tråd om min bil og her, ettersom jeg skal gjøre en del med den nå.. Fikk nettopp komplett m-pakke som ligger her å koser seg, og komplett sports skinn interiør er på tur oppover. Så tror nok jeg blir fornøyd med min bil når den er helt klar.. Din er hvertfall deilig, og har siklet på den flere ganger er det du som har gråe tøy-stoler? tror jeg kjenne bilen da..
Ole-Magne Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 jess... da va d tid for noen flere bilder, er en stund siden sist. Har vært mye ute på skuterkjøring o.l men i dag fikk bilen en orntlig vask utvendig. Støvsuging innvendig og motorvask. Var lengesiden sist gang + kontroll av div veske nivåer. motor rom, men ny strømpebukse over KN filter:P M girkule i skinn med lys: nymonterte M5 el speil:) synes M5 speilene er de sexyeste speilene i værden. Vis man kan kalle et speil sexy da... hehe monterte også lakkerte griller i bilens farge: sammtidig så flyttet jeg skiltet opp på fangeren med en ny skiltplate: bakfra: Nå venter jeg bare på svar om å få kjøpe et 2,5 liter innsug, så motoren slipper å gå med restriktor i innsuget... Gleder meg til montering. neste gang blir det ny vannpumpe og radiator + nye spyledyser... samt kontroll av understell så bilen er klar til å få montert på sommdedekken i MAI
Dr_S Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Skulle til å kommentere skiltplasseringa di, hehe... Ble mye bedre der det står nå! Fet femmer! Ble det annen lyd med grenrøra?
Iver Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Iver venter i spenning på når det blir stooor turbo....hehe...
Steffan C Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Dette var virkelig en grom E39, og den E60 fangeren passet meget bra . Artig at noen går litt andre stylingveier også, beg. å bli ganske mange M Tech styla E39 nå. PS: Vill bare si at M Tech er veldig pent også da. Men denne bilen fortjener IKKE den DTM bakpotta. Denne MÅ bare få Eisenmann etterhvert.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Kul bakfanger, tøft sånn med eksosen også
oddi Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Strøken bil! Slik skal min kommende e39 også bli. Så fort jeg får lånt noen laks;)
G-A Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 motor rom, men ny strømpebukse over KN filter:P wtf?? hva skal det være godt for? hindre at større partikler kommer inn i fiteret? meeget pen bil... synes det var litt kult når du hadde crom nyrer, men lakkerte i bilens farger er jo også litt fancy når du i tillegg har shadowline..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå