bjørneseth Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Ønsker å kjøpe en 318 / 318is. Bilen må være i god stand. det meste av interesse. bare å poste i vei eller 97 77 64 08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 haster det? har en 318is turbo...skal godkjennes i vognkort før salg! Mvh Reidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 blir første bil.. så helst ikke turbo.. haster ja, fikk nettopp lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Du må være en av de mest fornuftige 18 åring jeg har hørt om! Hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe M3 da jeg fikk lappen hadde jeg gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Du må være en av de mest fornuftige 18 åring jeg har hørt om! Hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe M3 da jeg fikk lappen hadde jeg gjort det! Grunnen til at jeg er så fornuftig er at forsikringen er så skyhøy på større motor.. Men blir nok ikke mange årene til jeg skal ha noe gromere enn en 318. Men ingen som har noe til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Åja.... Ja det er det vel Tror dessverre ikke jeg vet om noen bil akkurat nå, men det er da vel masse på finn og tinde for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 joda.. men er mange langt unna, og var seneste i går å så på en.. og den var vell ikke akuratt noe å rope hurra for... lekasjer, dårlig understell, kosmetiske feil osv.. så veit at folk her på forumet kanskje tar litt mer vare på bilen sin eller viste om noen bra eksemplarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Det står en som saer pen ut på Bmwccn.no , thomas, men det er automat da.. Ser strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 bra den, bare synd det er automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 cab? krusebil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 helst ikke cab og automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjanfalkeid Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 hvorfor ikke 320? er den også for dyr å forsikre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja.. fra 318is -> 320 øker det en del på grunn av 6 sylindre osv.. men om noen har en fin 320 som ikke er alt for dyr, er jo det av interesse og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørneseth Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja.. fra 318is -> 320 øker det en del på grunn av 6 sylindre osv.. men om noen har en fin 320 som ikke er alt for dyr, er jo det av interesse og du aner ikke ca forskjellen på 320 og 318 i forsikring? siden du har det selv, jeg er under 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjanfalkeid Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg betaler rundt 10000 i året på min 320 når den står på meg , delkasko. når jeg sjekket på nettet nå så hadde jeg måtte betale 2500 mindre for en 318 i altså rundt 7400. Du trenger jo selvsagt ikke ha delkasko, kan jo bare ha ansvarsforsikring. Men det blir som oftest dyrt uansett når en er ung og skal ha forsikring på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå