bmwhans Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 ingen som trenger noen e 30 deler her eller? trenger en topp... og bensin tank... har du det?? hadde vert j... fint hehe har ikke tank. hm topp, da må jeg i så fall skru den av på den komplette motoren jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 150 for visker moterene? er de i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 er vel bare en motor? er en motor og så sitter det på masse stenger. har ikke prøvd de men regner med de passer. ellers hadde ikke forrige eier giddi å tatt den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 det blei ikke noe viskere? i så fall får vi ta en tur opp igjen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjabba Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 hehe ja det er en motor. Men spørsmålet er bare hvor bra de fungerer, de jeg har nå har kols tror jeg, for det er ikke mye sprekt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 lurte på om du ikke skulle ha. har ikke prøvd de så jeg vet ikke. men regner med de funker ellers hadde ikke han som gjorde det skrudd de av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Kan du hjelpe meg med dette? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=432957#432957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 desverre har et hvitt blinklysglass høyre side bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakessh Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hvor mye for høyre framskjerm om du har? passer på 4d? Min er litt krøllete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 har nok bare venstre.. trenger du/alle andre noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 du har vel ikke overgang fra LMM til powerfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 overgang?en med 4 skruehøl lissom?? jeg har et ekstra powerfilter som er spesialtilpasset 325. bak på filteret er det lagd en plate med 4 skruehull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 overgang?en med 4 skruehøl lissom?? jeg har et ekstra powerfilter som er spesialtilpasset 325. bak på filteret er det lagd en plate med 4 skruehull.. pris på dette? Blire no bedre 6`er lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedkvit'n Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 kva farge er det på panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå