pallen Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Noen andre som har vibrasjoner mellom 90-110? Virker som det er midten/bak i bilen. Irriterer noe helt for j....., har prøvd med to forskjellige dekkoppsett men akkurat likt utfall med begge. Takker for svar dere har.
sondre Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 Balansering? Hadde samme problem med noen dårlig balanserte dekk i sommer (kjøpt og balansert av Mr. Sharif) Etter en tur innom Vianor og en balansering der (ble lagt på mye vekter/lodd) ble bilen stabil som en bimmer...
pallen Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Ok. Glemte og nevne at begge settene med dekk ble ballansert rett før montering. Dekkene virker runde og felgene rette. Kan det være mellomakselopphenget? Eller det homokinetiske leddet ved diffen?Bilen er voksenkjørt 207k og er pent behandlet.
andreasrr Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 jeg hadde samme med min jeg kjente på girspaken i 95 km\t så var det som en hælvetes kraftig vibrator bytta mellomakselen så var den fin igjen
pallen Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Hele akslingen komplett? Det kostet vel en hel del? Kan det være lurt og heise opp bilen i bilbukk, ta av antispinnen og få en til og "kjøre" i rett hastighet mens man ser etter kast i akslingen fra undersiden?
andreasrr Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 flaks sa suvrin suvren hadde en liggenes fra en dele bil:D men har center ringer på felgene? vis du ikke har orginale:) kan hende det er bare en foring oxo:D det ser du vis du tar og løfter den opp:)
pallen Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Ok, skal prøve. Kjører orginalfelger uten kapsler, har dessverre ikke fete alu (enda) men sommeren og feriepengene kommer nærmere for hver dag. Så da blir det nok 16`pakke og annet snacks.
andreasrr Skrevet Februar 12, 2007 Skrevet Februar 12, 2007 16" hadde nå heller ha gått for 18" med 225\40 18 m5 replica fra www.dekk-spesialisten.com til 7500
pallen Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Hmmm spennende. Takker for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå