Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min elykter dugger også , men det er bare i de 2 innerste lyktene hvor det bare er lys i Angel eyes, i nærlysene dugger det ikke fordi lyset og varmen fordriver fukten , men det klarer ikke angel eyes fordi det er for lite varme\lys i dem, tenkte å lage noen små hull i dem for å få bedre lufting.

Må jo da lage hullene på undersiden for å hindre at det kommer vann inn.

Skrevet

Kjøp deg nye pakninger.

Jeg hadde problemer med dugg. kjøpte meg nye lykteglass og pakninger siden de gamle var skrapete og jeg ville kvitte meg med lyktelistene. Har ikke hatt problemer etterpå. Bytta vel i fjor vår en gang.

Skrevet

pappa hadde samme problem på sin 2000 E46 sedan. Der var det sprekker i glassene på siden inn mot blinklyset. Veit ikke om dette er vanlig feil på E46 jeg. jeg har imidlertid ikke noe problem med dugg i mine lykter.

Skrevet

Hei!

Velkommen i "klubben". Dette er et meget vanlig problem.

Det vansligste problemet er at glasset sprekker enten på undersiden eller på oversiden der det er sorte plast fester. Vanskelig å se om det er sprukket eller ikke. Må nesten av med glasset.

Nye glass koster ikke mange kronene på GS så jeg anbefaler å bytte disse.

PS! Ta av blinklysene først, deretter lista under glasset, så ser du hvordan du tar av resten.

Lykke til.

Skrevet

Går vel an å tette med sikaflex/våtromssilikon også vis du finner ut hvor det kommer inn, prøv rundt pakkningene.

Billigste løsningen, inklusiv borringen da.

Skrevet

tror ikke jeg ville begynt med sånn klin rundt der ass. ender bare med at du limer fast glasset i lyktehuset slik at du aldri får det av igjen hehe.

tror jeg ville kjøpt nye glass ja. også blir bilen så fin etterpå også med helt blanke glass og ikke de gamle sandblåste som har sittet der siden bilen var ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...