PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 intresserte kan ringe hvis det høres intressant ut så kan jeg sende bilder på MMS. ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 send meg bilde på mms da? så skal jeg legge ut bildene er også interessert i å se bilde på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 bilder kommer nå. litt dårlige bilder tatt med mobilen. Vingen er ikke montert her og bilen er ikke senket på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 her er bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 ikke senket på bilde? lav nokk men... bytte i strøken 325i cab med allt utstyr. +penger fra dinside. int? mauritsiusblå met. ac, skinn, allt el, største comp. nylig service med alle filter olje plugger etterfyllt ac og renset system. byttet kjøevæske osv. motorrom er strøkent og bilen er fri for tikk el noen form for slitasje motormessig. gjort på bmw verksted. ny dynamo og eksos. nye vinterdekk på org e46 alu. har ikke sommer til den da disse er solgt grunnet planer om kjøpe nye mot sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 har ingen penger å gi i mellom, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 har ingen penger å gi i mellom, beklager. har og en 318i cab 93 e30 med allt el og sort skinn. og en 90 honda prelude 2,0i kan bytte i de 2 om int;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 hæ? du har hvafornoe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 hæ? du har hvafornoe ? søstra mi er ute etter en pen e36 å det er jo dette;) ho har en e30 318i cab 93 mod og en 90 prelude. viss int bytte den i 2 biler;) prelude er nettop eu ok sølv met senka 40mm gokjent bmw er bergunder sort skinn allt el. men har en sprekk i bakrute eu ok 1 1/2 år til mener jeg. monterer nye dempere bak og hjulagre forran i helga på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 beklager..penger er tingen, skal ha E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 nå håper jeg folk ringer ned telefon min snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 fått noen bud a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 hva byr du? telefonen har ikke stått stille. ryker for 55 000,- slik den står uten eu kontroll (airbag rattet er byttet ut, airbag ratt ligger i bagasjerommet, frieksos og ujevn tomgang)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 kan gi deg denne? bytte likt. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=7121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Dreaz: Åssen har du klart å laga en 93 modell e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg