Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gunnar jeg synes du skal opprette en doneringsfunksjon med f.eks PayPal slik at folk som har lyst til å støtte deg kan overføre et fritt ønsket beløp til din PayPal konto via bimmers.no.

i tillegg hadde det vært gøy med litt statistikk i forhold til donorfunksjonen (har sett flere som har det) med f.eks antall donasjoner, Top10 donasjonsliste (Største enkeltdonering og bruker som donerte), Totalt beløp donert osv osv :D hadde vært bra ;)

Er sikker på at mange her er villig til å donere en liten slant for et så flott forum som vi har :D

Noe av det samme som Gunnar Nystøl har på sitt TomTom forum!

donate.jpg

Skrevet

nå kan jeg ikke en dritt men jeg stiller spm alikavell ;) hvordan er det med skatt og slikt på slik da... må bimmers bli ett selskap f.eks?? ja jeg kan ikke en dritt om slikt nei hehe

Skrevet
nå kan jeg ikke en dritt men jeg stiller spm alikavell ;) hvordan er det med skatt og slikt på slik da... må bimmers bli ett selskap f.eks?? ja jeg kan ikke en dritt om slikt nei hehe

Det må jo regnes som gave :)

Men han har vel uansett sitt eget firma i sammenheng med bimmers.no siden han selger xenon kit og diverse andre effekter.

Skrevet

Dere kan jo handle i webshopen... ;)

Dessuten forsvinner det ufattelig mye penger i kursvekslingen hos PayPal. Når folk betaler med kort og blir trukket si 2000,- fra bankkontoen sin, så kommer det såvidt inn 1800,- på bankkontoen min, resten ligger igjen i diverse transaksjoner og kurskonverteringer på veien innom PayPal.

Men doneringer - tjah. La meg tenke litt på det. Jeg er litt for å få noe igjen for penger man betaler. Kanskje et medlemsskap er veien å gå, men det ligger fortsatt et stykke frem i tid.

Setter ellers stor pris på engasjementet! Det er flott å se at dere liker det jeg/vi har fått til. :)

Skrevet
Dere kan jo handle i webshopen... ;)

Dessuten forsvinner det ufattelig mye penger i kursvekslingen hos PayPal. Når folk betaler med kort og blir trukket si 2000,- fra bankkontoen sin, så kommer det såvidt inn 1800,- på bankkontoen min, resten ligger igjen i diverse transaksjoner og kurskonverteringer på veien innom PayPal.

hmm.. betalte akkurat noen stålomspunnede bremseslanger med paypal, og fikk faktisk bedre kurs enn på børsen??

• 3 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...