aloebiz.net Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hei! Gunnar jeg synes du skal opprette en doneringsfunksjon med f.eks PayPal slik at folk som har lyst til å støtte deg kan overføre et fritt ønsket beløp til din PayPal konto via bimmers.no. i tillegg hadde det vært gøy med litt statistikk i forhold til donorfunksjonen (har sett flere som har det) med f.eks antall donasjoner, Top10 donasjonsliste (Største enkeltdonering og bruker som donerte), Totalt beløp donert osv osv hadde vært bra Er sikker på at mange her er villig til å donere en liten slant for et så flott forum som vi har Noe av det samme som Gunnar Nystøl har på sitt TomTom forum!
D.C.V Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Hadde slengt inn noen slanter med en gang Topp forum som jeg håper vil leve lenge
Kjell Rune Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 nå kan jeg ikke en dritt men jeg stiller spm alikavell hvordan er det med skatt og slikt på slik da... må bimmers bli ett selskap f.eks?? ja jeg kan ikke en dritt om slikt nei hehe
Nygaard Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 kan vell drive det som en hobby virksomehet, men da må inntekten ikke overskride utgiftene elns:P
therese Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Jeg tror Gunnar har forstått at vi er villig til å betale noen slanter hvis han bestemte seg for det
aloebiz.net Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 nå kan jeg ikke en dritt men jeg stiller spm alikavell hvordan er det med skatt og slikt på slik da... må bimmers bli ett selskap f.eks?? ja jeg kan ikke en dritt om slikt nei hehe Det må jo regnes som gave Men han har vel uansett sitt eget firma i sammenheng med bimmers.no siden han selger xenon kit og diverse andre effekter.
Gunnar Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Dere kan jo handle i webshopen... Dessuten forsvinner det ufattelig mye penger i kursvekslingen hos PayPal. Når folk betaler med kort og blir trukket si 2000,- fra bankkontoen sin, så kommer det såvidt inn 1800,- på bankkontoen min, resten ligger igjen i diverse transaksjoner og kurskonverteringer på veien innom PayPal. Men doneringer - tjah. La meg tenke litt på det. Jeg er litt for å få noe igjen for penger man betaler. Kanskje et medlemsskap er veien å gå, men det ligger fortsatt et stykke frem i tid. Setter ellers stor pris på engasjementet! Det er flott å se at dere liker det jeg/vi har fått til.
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 For et par år siden hadde vi jo en liten donasjon til Bimmers.no og det viste seg jo alt i alt å være godt vellykked..
mOMOe Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Dere kan jo handle i webshopen... Dessuten forsvinner det ufattelig mye penger i kursvekslingen hos PayPal. Når folk betaler med kort og blir trukket si 2000,- fra bankkontoen sin, så kommer det såvidt inn 1800,- på bankkontoen min, resten ligger igjen i diverse transaksjoner og kurskonverteringer på veien innom PayPal. hmm.. betalte akkurat noen stålomspunnede bremseslanger med paypal, og fikk faktisk bedre kurs enn på børsen??
Lien Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Samme fikk jeg i går! Jeg betalte 552kr for 95$. Trodde det hadde skjedd noe feil jeg..
Stoppie_Master Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Donerte nu ikke store slanten i dag, men alt er vell bedre enn ingenting Er det noe statestikk på dette eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå