kvileren Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Da har jeg vært å rota litt i bagasjerommet og funnet ut at det finnes varselstrekant og en førstehjelpspakke bak en luke på høyre side. Da er i alle fall det i orden, kan tom. lappe sammen folk hvis det skulle bli nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hehe, fant de jeg også her om dagen. Fant også ut at den "boksen" jeg hentydet til i forrige post, var sånn nødluft ved punktering. Det er kanskje det som er kompress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Men hvordan får du lappet dekket? Det er jo liten vits i å blåse ny luft i det dekk som er punktert. Muligens det er noe slags skum i den beholdere som både lapper og "blåser" opp dekket igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Aner ikke. Gjenstår å finne ut av:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Men hvordan får du lappet dekket? Det er jo liten vits i å blåse ny luft i det dekk som er punktert. Muligens det er noe slags skum i den beholdere som både lapper og "blåser" opp dekket igjen? du mangler ikkje kreativitet ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Nice bil du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Noen som har funnet ut mer angående "boksen" med luft? Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg punkterer, kan bli flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Siden jeg ikke har denne boksen så vet jeg ikke noe mer enn sist. Hvis Run Flat dekka ikke holder så ringer jeg til Viking så kommer de å henter meg. Men... ser at det er samme boksen i Touranen til samboeren så det hadde vært fint om noen fant ut av dette/hadde prøvd den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Det skal stå greit beskrevet i instruksjonsboka til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Bilen skal selges! Trenger bare en bil nå og 1'eren er fortsatt for liten til barnevogn og resten av familien, derfor falt valget på Touran'en...med tungt hjerte. Bilen er i skrivende stund gått 19700 km og hadde service for noen mnd tilbake. Det vanlige ble gjort og det ble byttet bremsevæske. Hadde tenkt meg ca 235000 for den så om det er noen som er interessert er det bare å gi beskjed. Send meg en PM om du vil vite noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Fullstendig oversikt over utstyr. Ellers er det ikke gjort annet enn å bytte til 130i nyrer. Type code UF11 Type 116I (EUR) Dev. series E87 () Line 1 Body type SH Steering LL Door count 5 Engine N45 Cubical capacity 1.60 Power 85 Transmision HECK Gearbox MECH Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery STOFF/SENSATEC FLASHPOINT/SCHWARZ (GCSW) Prod. date 2005-11-12 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2MG M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 207 M/MIX.T. 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 428 WARNING TRIANGLE 442 CUPHOLDER 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 662 RADIO BMW BUSINESS CD 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Prisen er satt nede til kr 225.000,- Flere bilder kan sendes til den som måtte ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Er det virkelig ingen som er sugen på en meget pen 1 serie med full m-sportpakke og helt riktig farge?? Om ikke går den kanskje i innbytte og det betyr at noen igjen kommer til å kjøpe den dyrere enn jeg selgere den nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Da er doningen solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå