Trøndern Kim Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei! Er ikke noe dataekspert og bare lurer på hvordan jeg får bildene til å vises i et innlegg (fra galleriet mitt)? Prøvde men det funket ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Du kan vel prøve via imageshack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei Husk at du må linke direkte til bildet. Ta f.eks et tilfeldig bilde du har i galleriet, høyreklikk på bildet, velg egenskaper, deretter ser du på adressen til bildet (skal da slutte med .jpeg .png etc ettersom det indikerer hva slags type fil det er. Jeg skriver det slik for å sette inn et bilde: Eks: edit: Som D.C.V sa. Prøv www.imageshack.us Der får du opp all nødvendig kode du trenger for å få frem visning av bilder her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Takk for svar og hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå