Gå til innhold

Min nye bil 02 320dt M

Budda
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle ha fått tatt noen nye bilder i dag men dårlig vær gitt..

Noen som vet hvordan man får kjørelys på disse bilene? er det noe koding eller må jeg bare hive inn ett rele?

Du må nok kode om ja. Gå på ett BMW verksted så fikser dem det for deg. Men prisen varierer mye.

I Haugesund på Bavaria skal di ha 600kr for dette, mens Jæger i Bergen tar 1500kr. Dette er en 5min jobb, så 1500kr syns jeg er rimelig drøyt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sånn går det når man prøver å kjøre forbi på snøen med ford:)

Ble 320 stort sett bare pga av at vi kom over den bilen, var dama som fant det.. var egentlig ikke på utkikk etter noe bil nå i heletatt. men angrer jo ikke på kjøpet..utrolig deilig bil..skal ut å teste den på langkjøring til hamar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok kode om ja. Gå på ett BMW verksted så fikser dem det for deg. Men prisen varierer mye.

I Haugesund på Bavaria skal di ha 600kr for dette, mens Jæger i Bergen tar 1500kr. Dette er en 5min jobb, så 1500kr syns jeg er rimelig drøyt :?

Jæger tok 600-ognoe for å kode om kjørelysene mine og da jeg monterte LED-baklysene som også måtte kodes tok de 1000 for noe som egentlig er samme jobben. Spørs kanskje hvem man treffer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæger tok 600-ognoe for å kode om kjørelysene mine og da jeg monterte LED-baklysene som også måtte kodes tok de 1000 for noe som egentlig er samme jobben. Spørs kanskje hvem man treffer på?

Jeg bare ringte ned, og fikk beskjed om 1500kr er en standard pris.

Skal jo ha lik pris uansett hvem du snakker med.

Muligt de er blitt dyrere mellom de gangene du var der, ikke vett jeg.

1500kr er såfall sykt dyrt for noe slikt....

Får du LED-baklys på touring også??

Hadde det på E39 min, det var mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg hørte det var urimelig dyrt før jeg dro dit første gang, så jeg ble nesten litt overrasket når det kom på 600-ognoe. Jobben tar jo maks 10 minutter, så det er godt timebetalt. Første gangen hadde jeg forøvrig bestillt time på forhånd og andre gangen stakk jeg bare innom og håpet at de hadde tid. Kan være det hadde noe å si?

Usikker på om det finnes LED til touring. Hør med Koed så finner de vel alltids noe lurt. Mine er orginalt oppgraderingskit fra BMW. Men e46 touring hadde vel aldri LED orginalt, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan kjøling i hanskerommet fungerer på E46? var ute å kjørte igår..og i starten var det kaldt inni der..men etterpå fikkvi det ikke til igjen:)

Følger det ikke tempen på resten av klimaanlegget da?

Vet ikke dette, men har erfart at det er sånn på mange andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...