Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Likte de felgene på den E36 Hva heter de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 hadde samme temperatur på kliman hele veien, for forske litt på det. Bmw///M: Takker, liker de felge selv på den bilen:) men de skal jeg prøve på den nye nå. er nye M5 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Noen nye bilder av bilen med sommdekka på, gjorde seg synes iallefall jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hvem var det som hjalp deg å ta inn en sånn ? lurer på å gjøre det samme selv, men usikker på om jeg skal ta det selv eller få noen til å gjøre det... skulle hatt meg en shopping tur til tyskland også da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 bilen er tatt inn via grandahl bil i sarpsborg, veldig flinke og hyggelig folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Se her ja, de felgene var jo ikke feil Har du senket den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Det ble pent! Noen flere bilder, med hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Noen nye bilder av hele bilen Og ett bilde av konebilen med "nye" felger, ho har vært litt sløv til å vaske ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ett lite stemnings bilde fra 17 mai klar for sommern nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå