sn|per Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 La merke til denne i utstyrlisten på bilen min. 465 THROUGH-LOAD SYSTEM <-- Hva er dette? Og hva innbærer Smokers Package? Askebeger bare? La også merke til på bilen min at den har mer lamper bak solskjermene og rundt bryteren til takluken enn kameraten min sin e46. Er dette noe utvidet lyspakke? Står ikke noe om det i utstyrlisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Through-load system høres ut til å være skummelt lik prinsippet med skipose, bortsett fra at du ikke har skiposen (464 Ski Sack). Har du sjekket når du tar ned midtarmlenet om det er et ”lokk” som kan åpnes til bagasjerommet der? (åpnes muligens ifra bagasjerommet). Dette er i så fall så du kan laste inn lange ting gjennom baksetet. Alternativt kan du sjekke om du kan legge ned baksetet. Smokers Package innebærer at du har askebeger og sigarettenner. Kan høres ut som om du har lyspakke (eller at kompisen din har det særnorske fenomet ”Business-utgave” som gjorde at bilen kom under en gitt pris og dermed innenfor en skatteklasse. For å få til dette ble det kjipet inn på noen ting og lagt til på andre ting). . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 litt OT: Hvordan kan man sjekke utstyrsliste på sin egen bil? Noen database på internett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 litt OT: Hvordan kan man sjekke utstyrsliste på sin egen bil? Noen database på internett? Tror ikke det er noen tilgjengelig database hvor hvermannsen kan hente dette. Tar det forøvrig som en selvfølge at du har sjekket alle papirene som fulgte med bilen din...? Dersom du ikke har den der eller noe annet sted kan du for eksempel svinge innom en BMW-forhandler i verkstedet / serviceavdelingens åpningstid og spørre om de kan skrive ut denne til deg. De trenger da chassinummeret for å skrive ut utstyrslisten. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 De kan det selv om bilen er import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 De kan det selv om bilen er import? Jepp..jeg sendte inn chassinummeret på min import-bil til delelageret på Stenshagen og et par timer senere fikk jeg utstyrslisten på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 De trenger da chassinummeret for å skrive ut utstyrslisten. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 De trenger da chassinummeret for å skrive ut utstyrslisten. Hvor finner jeg det? Du kan skrive inn regnummeret ditt her og se om du får opp chassisnr der. Eller ta en titt under panseret, står som regel på et av støtdempertårnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 La også merke til på bilen min at den har mer lamper bak solskjermene og rundt bryteren til takluken enn kameraten min sin e46. Er dette noe utvidet lyspakke? Står ikke noe om det i utstyrlisten. Har kompisen din en 4 sylindret E46? Det skal nemlig være slik at de 6 sylindrede utgavene hadde denne lyspakken med leselys og sminkelys som standardutstyr mens det var ekstra på 4 sylindrede utgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 La også merke til på bilen min at den har mer lamper bak solskjermene og rundt bryteren til takluken enn kameraten min sin e46. Er dette noe utvidet lyspakke? Står ikke noe om det i utstyrlisten. Har kompisen din en 4 sylindret E46? Det skal nemlig være slik at de 6 sylindrede utgavene hadde denne lyspakken med leselys og sminkelys som standardutstyr mens det var ekstra på 4 sylindrede utgaver. Han har en 318. Så det kan nok stemme bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B M W Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 THROUGH-LOAD SYSTEM betyr gjennomlastingssystem, altså at bakseteryggen er nedfellbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå