Dehghan Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Noen som kan gi meg noen tips på hvordan jeg kan få plass til flere høytalere i hattehylla? Har bare orginal høytalerne i nå, men det er så dårlig plass under hattehylla pga av karosseriet under, kan ikke akkurat skjære i karosseriet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 En mulighet er å bruke de orginale høyttalerhullene med et slikt adapter. Da får du montert 6*9" høyttalere i hatthylla uten at det blir stygt Skjær for all del ikke hull i hattehylla http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=274527.26849&pid=551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Akkurat ja, men da må jeg bare ta ut de orginale høytalerne, enn de svarte boksene som er under orginalhøytalerne?, men disse adapterne passer i en coupe og ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du bytter ut boksene med de adapterene som er avbildet. Og ja de passer både sedan og coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dehghan Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Okey, thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 men hvis jeg skulle ha JBL Decade 6*9 høytalere. er jo den litt liten, decade har store og kraftig magnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Magneten blir jo hengene under den adapterplaten, så det skulle ikke være noe problem. Har samme selv, fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 oki takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå