Gå til innhold

Gikk litt fort hjem fra jobb i dag.degradert til fotjenger

Willersrud
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kan faktisk bekrefte dette! jeg hadde lappen i 17 mnd og mista lappen. jeg hadde 145 i gj.snitt i 100 sona. jeg fikk 5 mnd og måtte ta teori og oppkjøring på nytt. saksbehandling tok over en mnd. er ferdig med teori nå. klarte den heldigvis på 1. forsøk. så du må ta oppkjøring og teori. jeg fikk 9500 i bot. så siden du hadde 148 så mener jeg du får 6 mnd og rundt 10 lapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er på budt og måle i 3km virker det litt vel langt om sikkerhets marginen skal være 20m? 20m av 3km er jo INGENTING. utgor 0.0001 km/t

Da jeg ble tatt kan jeg ikke ha blitt målt over større distanse enn 900-1000m og 60m sikkerthets margin og politimannen mente det var god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg... Mistet lappen i sommer i 8 mnd, hadde oppkjøring og fikk lappen tilbake på mandag.. ! Jeg slapp unna med kun oppkjøring, men hadde lappen i 12 år før den tid. Men siden du kun har hadd lappen i 5 mnd, må du nok ta både teori og oppkjøringa på nytt, dessverre.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipern. føler med deg.synd politiet fortsatt har råd til å patruljere veiene. snut er ut...

Jeg syns ikke det er synd at de har penger til patruljerer veiene. Men at det er SÅ mange/ mye patruljering av motorvei klasse A kan jeg bare ikke forstå. Er jo ikke der ulykkene og den farligste kjøringen foregår :? .

Hadde en god del mil på danske motorveier i sommer, kan ikke huske jeg så politi en gang.

Husker også en episode på motorveien ved Nice. Lå selv i ca 160km/t, ble såvidt forbikjørt av en politibil med tre politimenn inni. Kommer en eller annen voldsom Mercedes i 200 og ett eller annet kjapt opp i hekken på politibilen. Politiet legger seg inn i annet felt, og signaliserer med hånda at Mercedes'n skal roe seg litt ned.

Kan jo si det sånn, vi så ikke så mye til den Mercedesen etter ett par minutter :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du samtykket vel ikke i beslaget?

hadde blitt masse pes med rettsaker og slikt hvis han ikke hadde gjort det. like greit å legge alle korta på bordet! han har jo tross alt kjørt for fort og han er jo klar over det selv.

Men er det feil i den gjennomsnittsmålinga/måten den har verdt utført på så kunne han jo fått kortet tilbake hvis han ikke godtok det! Han tjener unasett ingen ting på å godta det, men har alt å vinne på å prøve å ikke godta det, så hvorfor godta? I det du godtar det så har du ikke lenger en dritt du skulle ha sakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt svett om dagen selv.

Kjørte E-6 forbi Drammen forrige helg. Hørte på radioen, drakk gratis kaffe fra Statoil og hadde handå på låret til dama på vei til Sigdal og hadde det ganske fint egentlig. Ser plutselig en fotoboks :whut: på den brua før man tar av til Hokksund, aner ikke hva fartsgrensen er og ser på spedometeret som viser 120. Panikkbremser, håper jeg har 80 omtrent ved fotoboksen. Ser ikke noe blitz. Hører nå at fartsgrensen er 60!! På fire felts vei!! :shock:

Bare i norge sånt kan skje. Har tre prikker fra før, så gruer meg til posten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...