D.C.V Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 det har du ikke uansett. de ser jo på filmen hvor fort du har kjørt! hvorfor skulle det være feil?? blir masse ekstra tull hvis du ikke godtar.. Du har tydeligvis ikke opplevd dette selv. Godtar du beslag, har politiet all verdens tid til å bruke på saken din. Godtar du ikke, har de knappe 3 uker på seg. Rekker de ikke dette innen fristen, kan du spasere inn å hente lappen din. Jeg ville ikke fryktet noen diger rettssak akkurat.. Selv om du godtar, så har ikke politiet mer enn 3 uker på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Og om du ikke godtar, og henter lappen etter 3 uker, så betyr ikke det at de ikke beslaglegger lappen din når saken er avgjort. og i løpet av de 5-6 mnd du mister lappen så er saken ferdig behandlet for lengst, like greit å få "soningen" overstått med det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Hørt noe hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 nå er det 3 uker og 1 dag siden jeg ble stoppet og mistet lappen...hmmm:p venter på noe i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ringe i dag, fikk beskjed om at jeg kunne få tilbake førerkortet inntil videre hvis jeg ville... siden det har gått en månede... Men de kommer jo ikke til og glemme saken da... det tviler jeg jo på, så er vel best og vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg ringte også å sa at det hadde gått over en mnd men det hjalp ikke sa han.. nå har jeg endelig fått den igjen. ferdig med soning. er egentlig ikke vits i å mase og surre om å få den igjen. får det som regel ikke.du vet jo hva du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Synes det er bare bra at politiet fjerner unger fra veiene. Det at du bare har hatt lappen i 5 måneder og kjører så fort, beviser bare at du ikke respekterer trafikkreglene. Der er nok av tullinger i trafikken fra før som tror de eier veiene fordi de har betalt veiavgift og kan gjøre som de selv vil. Man ser dem hver dag. Du får sikkert 2 år på å bli mer voksen på før du slippes ut på veiene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 åherregud please a.. nokk av slike grinebittere, ser for meg deg som sur grinebitter som sitter der og tygger i sitrona si og banner og steiker på dialekt og klager over ungdommen bare fordi 316'n din ikke går kjapt nokk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 åherregud please a.. nokk av slike grinebittere, ser for meg deg som sur grinebitter som sitter der og tygger i sitrona si og banner og steiker på dialekt og klager over ungdommen bare fordi 316'n din ikke går kjapt nokk det Beklager, men jeg kan ikke for at DU ikke ser lengre en som så.... Du skjønner vel ikke hva UP-sjefen sier til slutt i [urlUP-sjefen]denne artikkelen heller, siden du ikke kan visualisere så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Synes det er bare bra at politiet fjerner unger fra veiene. Det at du bare har hatt lappen i 5 måneder og kjører så fort, beviser bare at du ikke respekterer trafikkreglene. Der er nok av tullinger i trafikken fra før som tror de eier veiene fordi de har betalt veiavgift og kan gjøre som de selv vil. Man ser dem hver dag.Du får sikkert 2 år på å bli mer voksen på før du slippes ut på veiene igjen. Ser den, og kan si meg enig.. Bør respektere trafikkreglene litt mer, spesiellt i prøvetida. Prøvetida er der for at man skal bevise at man er fornuftig nok til at man fortjener å ha lappen. Tenk om man punkterer i den farta? da mister man lett mer enn lappen... Tror nok "sundan2k" sin 316 klarer å bryte fartsgrensa ganske greit også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 var det ikke UP sjefen i Troms som bedrev rattfyll?? hehe jaja.. ta nå heller idiotene som griser i 50 sone og rundt barnehager/skoler sier jeg.. Ulykker på klasse A veier går i allefall utover bilister som sitter tryggere enn barna som går langs veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Tror nok "sundan2k" sin 316 klarer å bryte fartsgrensa ganske greit også... Den gjør fakstisk det. Spørsmålet er bare hvor fort man vil bryte den.. Tror fakstisk BMW aldri har produsert en bil som det ikke lar seg gjøre å miste lappen i. Hvor stor fart må man ha i 30 sone for at lappen ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Som nevnt tidligere så har du jo en prøvetid på 2 år, blir du fradømt lappen før den prøvetiden er ute må du uansett ta oppkjøring på nytt. Mener det er slik i allefall. Jepp stemmer det.det sånt det er :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 For det første må du ikke bare ta oppkjøringen på nytt du må ta 2 test timer teori også oppkjøring.... Alle her inne kann jo si seg enig i att det er teit og kjøre gris menn det er ett lite kick ikke minst spennende og utrolig morsomt =) Og når du kjører i 150 kmt i ei 90 sone er det bare 60 km/h over fartsgrena er jo faktisk folk som ligger 100 i 30 soner der det ferdes unger og andre myke trafikanter.... mye verre d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå