prexide Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 jeg har en 318i 92 mod og har lyst og kjøpe en 325 motor, men noen som vett hvordan dette kommer til og bli elektrisk og motormessig? hadde vært fint om noen hadde noe og si om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du må bruke søkefunksjonen på forumet her.. Besvart mange ganger. Det er ikke bare å peise i en 325-motor i en 318. Mye som er forskjellig. Enkleste er vel å finne seg en krasja 325 og så flytte alt over. Så får du kanskje elvinduer og litt ekstra stasj som er vanlig i en 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prexide Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 kanskje kanskje men har ikke alt for mye penger for tiden:P hehe. men har søkt litt, hvis jeg fikser motornett/kabelnett og dytter motoren over, vil bilen starte liksom+ det jeg tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Enn gir? Eksos? Bremser? Jeg har ikke alt for mye peil på motor og gir, men det er ikke nok det nei. Dette er et ganske stort prosjekt. Har man ikke penger nok, er det heller ikke noe å starte på. Og feiler det ikke 1.8-motoren din noe, ville jeg beholdt den. Eller solgt bilen og kjøpt en original 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prexide Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 motoren er helt mongo, begynte med fusking, så mer fusking, så etterhvert mistet jeg motoreffekt mer og mer, til slutt bare daua den, og litt stikk flammer her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prexide Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 men eksos kjenner jeg en som lager og ordner så det går i orden, men noen sa girkassa ville holde litt ihvertfall spørs på kjøringa:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Gearkassen vil vel ikke passe i det hele tatt. Må ha motor gear ledningsnett mellomaksel gearoverføring+++. Aldrig gjort det selv på disse men det er en hel del jobb.instrumenter må vel byttes også siden turteller vil bli helt på trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playerrud Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Hva med en 320 maskin a? Er det bare "plug'n play"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 er vel det samme om du dytter en 320/323/325 i en 318i like mye jobb å like mye som må byttes,316/318 er 4 motor dem andre er 6.. så ikke gjør det hvis du ikke har nok penger/tid å bruke å sjekk med biltilsyne før du starter så slipper du regress å live rett i dass hvis det skulle gå galt men lykke til,å rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 bytt til 318is da er det lett:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå