Espenlis Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Kom hjem fra jobb idag, og la merke til store fete riper i lakken på taket på bilen min!! Jeg hadde vasket den igår, men vet at ripene ikke kom av vaskingen. Igår var jeg på kino, etter vasken, men la ikke merke til ripene pga mørket. Såååå, dermed er det noen j..... som har gjort dette!! Bilen stod ute i gata til kl. var ca halv 12. En annen ting er at forrige uke kjørte noen på bakfangeren min uten å legge igjen beskjed eller noe! Lite å gjøre med det. Spørsmålet mitt er da: Vil noe av dette i det hele tatt bli dekket av forsikringen? Må vel betale egenandel..? Og vil dette gå utover bonusen min? Vet at jeg kan ringe imorgen, men vil vite om noen har vært borti dette før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Triste greier! Vedder på at forsikringsselskapet vil legge skylden på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Du må ut med egenandel og taper vel bonus? Selv hadde jeg MYE hærverk på min tidligere 328 cab. Den måtte jeg hellakkere til slutt med penger fra egen lomme. Jævli surt at folk ikke kan la andres ting være i fred.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 mister ikke bonus på hærverk..men må meldast til politi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 Fant denne på gjensidige.no: ......F.eks. vil en utbetaling etter hærverksskade medføre tap av bonus......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 mister ikke bonus på hærverk..men må meldast til politi... Tror man mister bonus nå, husker før at man slapp bonus tap. Men det ble nok for mye tvilsome saker på grunn av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Ja, man mister bonus og må betale egenandel. Det blir akkurat som om man kjører på noen. Både om man blir utsatt for hæreverk eller hit&run. Desverre.. Kjipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg mistet ikke bonus og jeg har gjennsidige og nei jeg tar ikke feil. får var just i dette helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg fikk av IF dekket hærverk skade, uten tap av bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Ikke dårlig. Kikket på If sine sider og deres "super" forsikring dekker faktisk hærverk. Antar det var den du hadde, E-36 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2007 Snakket med Gjensidige idag: 1. Jeg må betale full egenandel. 2. Jeg mister 20% bonus. 3. Den skaden bak der jeg ble rygget på må jeg lage EGEN skademelding og betale NY egenandel og mister NYE 20% !!!!! For et forsikringsselskap!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Undersøkelser har vist at skader under 30 000 ikke lønner seg å ta på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå