Gå til innhold

Montering av krom-ringer E36

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fordi fremgangsmåten er den samme på begge to. Og takket være de nazi gutta så var det en drittjobb og få den inn. + at en bruker her ville se bilder av den montert, er det så farlig? .

Skrevet

Bare jeg som synes det var jævlig knotete? Klarte ikke å få ut kontaktene bak speedoet, så det ble til at jeg skrudde det tilbake igjen.

Noen tips der?

Skrevet

Ja, de er litt knotete. Men er en sånn låse sak der som må vippes ned, da kommer kontakta ut av seg selv. Må enten få hånda inn bak og vri eller så er de lange nok til at du kan ta instrument nesten helt ut. Når du skal ha den inn igjen er det beste og koble de til mens den er fri fra dashbordet.

Skrevet

Aha..

La merke til at det var en eller annen låsemekanisme, sleit noe utrolig med dette, vrikka frem og tilbake, opp og ned, men de ville ikke løsne. Kanskje jeg prøver igjen til helga. Mekanikerkunnskapene mine er lik null, så er litt redd når jeg holder på, redd for å ødelegge det meste :P

Takk for tipsene!

• 2 months later...
Skrevet

Jeg fikk det ikke ut, så må ta av rattet, men kan hende dere andre som har gjort dette ikke har hatt m tech ratt?

Ringen min hadde spretti av, så tenkte det var greit å hekte den på igjen, siden den nesten tar borti tempratur nåla mi..

ufez1js7d6aohgaplg9w.jpg

• 2 months later...
  • 8 months later...
Skrevet

Samme prosedyre på E46? Har enda ikke blitt å sette mine ringer på,hatt endel å gjøre. Men tenkte å ta det før jul :lol:

sikkert bare de 2 skruene oppe på dashen og dra ut alt. Er det anbefalt og koble av strømmen på bilen mens man holder på med dette? Tenkte så speedoen ikke klikker helt og at det kommer masse feilkoder og sånt,hehe, var bare en tanke da :D

Skrevet

Gikk ganske greit å sette dette på, gjorde det idag, fikk endelig finger"n ut :D Ble vakkert for en vel si.

Enkelt når man har justerbart ratt å da,sikkert ikke alle som har det.

Eneste man må huske på er å ha disse 2 knappene som stikker ut framme på panelet rett, eller så vil det ikke gå skikkelig igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...