Hauso Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 kjempefin DIY! den skal du ha creds for;) blei bra med ringene også
Dr_S Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Skjønner ikke helt hva den karbonlook saken rundt instrumentene har i en DIY-tråd som handler om kromringer og gjøre...
conan Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Fordi fremgangsmåten er den samme på begge to. Og takket være de nazi gutta så var det en drittjobb og få den inn. + at en bruker her ville se bilder av den montert, er det så farlig? .
A1eks Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Bare jeg som synes det var jævlig knotete? Klarte ikke å få ut kontaktene bak speedoet, så det ble til at jeg skrudde det tilbake igjen. Noen tips der?
Superbeetle Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Kontaktene har en litt finurlig låsing, er litt vanskelig å forklare. Men er en lås du må åpne(løfte opp) før du kan dra ut kontakten..
conan Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Ja, de er litt knotete. Men er en sånn låse sak der som må vippes ned, da kommer kontakta ut av seg selv. Må enten få hånda inn bak og vri eller så er de lange nok til at du kan ta instrument nesten helt ut. Når du skal ha den inn igjen er det beste og koble de til mens den er fri fra dashbordet.
A1eks Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Aha.. La merke til at det var en eller annen låsemekanisme, sleit noe utrolig med dette, vrikka frem og tilbake, opp og ned, men de ville ikke løsne. Kanskje jeg prøver igjen til helga. Mekanikerkunnskapene mine er lik null, så er litt redd når jeg holder på, redd for å ødelegge det meste Takk for tipsene!
Steffen89 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Jeg fikk det ikke ut, så må ta av rattet, men kan hende dere andre som har gjort dette ikke har hatt m tech ratt? Ringen min hadde spretti av, så tenkte det var greit å hekte den på igjen, siden den nesten tar borti tempratur nåla mi..
thagen2 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 kjempebra DIY har akkuratt montert slike ringer på min nå. og gikk utrolig greit takket være denne tråden.
ropa Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Samme prosedyre på E46? Har enda ikke blitt å sette mine ringer på,hatt endel å gjøre. Men tenkte å ta det før jul sikkert bare de 2 skruene oppe på dashen og dra ut alt. Er det anbefalt og koble av strømmen på bilen mens man holder på med dette? Tenkte så speedoen ikke klikker helt og at det kommer masse feilkoder og sånt,hehe, var bare en tanke da
Lars89 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 De aller aller fleste ringene er bare å klipse på. Selv de billigste på Ebay Her er DIY for E46
mspec Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Det er lettere å montere disse i en e46 kontra e36
ropa Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Så meget greit ut det der Youtube videon var genial, mange takk
ropa Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Gikk ganske greit å sette dette på, gjorde det idag, fikk endelig finger"n ut Ble vakkert for en vel si. Enkelt når man har justerbart ratt å da,sikkert ikke alle som har det. Eneste man må huske på er å ha disse 2 knappene som stikker ut framme på panelet rett, eller så vil det ikke gå skikkelig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå