Gå til innhold

Montering av krom-ringer E36


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veldig bra,men har man lov å demontere ratte selv..trodde det var godkjent bil verksted som bare kunne? greit å skrive det under guiden så folk vet det før dem gjør det,hvis det stemmer da...

Er vel ikke lurt å tukle med et airbag ratt selv, gjorde dette på min gamle e36(uten airbag) og tok kun ut senterkoppen i ratten,skrude ut skruen og dro av rattet, og vippa ut speedoteller"n. Ganske enkelt, hadde forresten slike ringer som hadde lim på fra før av.

Men meget flott DIY, sett den der den hører til,så flere kan få nytte av den :wink:

Er vel admin eller moderatorer som må flytte denne under DIY,har sendt de PM og mail angående dette men ingenting har blitt gjort :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

benyttet meg av denne fine diy'en ikveld :) og det funket som gull! trengte ikke å ta av rattet, selv om det ble litt trangt til tider, men det gikk!

jeg kjøpte sånne chrom-ringer fra gsbildeler, som man bare "klipset" på, og det virker som om de sitter bra. Kan anbefalle å utføre dette, da instrumentpanelet ser ganske smud ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det man får tak i billige "klem-på" ringer? gidder ikke begynne å lime å styre på.

Her får du kjøpt det. Kjapp sending og god service også :wink: .

Når det gjelder Airbag systemet, så er det bare å kople av batteriet (-). La bilen stå strømløs i 10min, så er det ingen fare å ta av rattet :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

går fint å ta ut med orginal ratt uten vip!

men noe jeg ikke skjønner meg på , hvorfor ta ut hovedbryterene og de? de har jo ikke noe med speedo å gjøre!

jeg kjøpte slike ringer btw men ta kunne jeg bare klemme de på ;)

smidemann.no eller hvordan det staves :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 6 months later...
Men åssen tar jeg av plastdeksel over innstrument? Det glasset du ser igjennom. For jeg skal ha på en sånn hel dekal som dekker alt inni der. I karbon med ///M logo.

Du må gjøre som i DIY'en her og dele instrumentet. Deretter må du ta "dekalen" inn fra baksiden.

Jeg gjorde dette på min bil(karbonfilm og kromringer), litt bakvendt men var ikke umulig å få til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men åssen tar jeg av plastdeksel over innstrument? Det glasset du ser igjennom. For jeg skal ha på en sånn hel dekal som dekker alt inni der. I karbon med ///M logo.

Hvor kjøpte du sånn bakgrunne med carbonlook og ///M-emblem?

Kunne ikke lagt ut et bilde av det når du får montert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...