bmwE39540 Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 jeg har lust å kjøpe meg ein bmw e39 540 mod 1998. 180.000kr tror dere det er vanskligt å få lån på den som lærling (sniker) link te bilen. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Burde jo ikke være så vanskelig å få lån. Elcon har jo ganske gunstige billån. Og de tar pant i bilen så det pleier ikke å være noe problem. Ellers så går det jo ann å spørre foreldre eller noe om de vil stille som kausjonist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 det kommer an på om du har vært grei gutt før. dvs ingen betalingsanmerkninger. Sparer du fast på feks BSU så har du nok ingen problem å få et moderat billån. Sier banken nei prøv en annen bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg fikk lån i postbanken på 135K hvis jeg hadde 20K i egenkapital. Hadde ingen inntekt å vise til foregående år så derfor krevde de det. Med fast inntekt og litt egenkapital ordner det seg som regel. Elcon skal være en av de bedre ja, selv om jeg fikk avslag der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Litt OT, men det der er et stk fin bil. Ser strøken ut innvendig og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Litt OT, men det der er et stk fin bil.Ser strøken ut innvendig og. Ulempen er at den ikke har bakseter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 2 seter er helt kurrant det, om man ikke har familie. Var i utgangspunktet på utkikk etter touring selv, syns de er steike fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 16, 2007 Share Skrevet Februar 16, 2007 Skal du låne hele summen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwE39540 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 ja jeg har tenkt å låne 200.000 hvet ikke helt om jeg skal ta forbrukslån eller billån. har tenkt å ha nedbetaling på 4-5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwE39540 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 ja jeg har tenkt å låne 200.000 hvet ikke helt om jeg skal ta forbrukslån eller billån. har tenkt å ha nedbetaling på 4-5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 ja jeg har tenkt å låne 200.000 hvet ikke helt om jeg skal ta forbrukslån eller billån.har tenkt å ha nedbetaling på 4-5 år Er ikke dette å ta i betraktning: - Du får bare låne summen på bilen, ikke ekstra på billån - Bil må ikke være eldre enn 10 - Forbrukslån på bil til 200 000, er ikke det litt (elcon.no) Ved lengre enn 5 års nedbetalingstid, krever vi følgende egenkapital for at du skal få billån: - over 5 år: 15% egenkapital - over 7 år: 25% egenkapital Når jeg snakka med elcon (og diverse andre banker) så krever de at bilen's alder ikke overstiger 10 år (noe høyere hos andre) når lånsperioden er over. Bare oppsumerte litt. noen problemer som kan treffe deg på veien Bilen er grisefin. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Står at den er solgt på Finn! Er det trådstarter som har kjøpt? http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=1&tot=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt ot: Var i nordea og forhørte meg om lån, da fikk jeg tilbake at lånetid + alder på bil ikke kunne overstige 12 år (mao 5 år lån og ikke eldre enn 200 modell bil). Er det slik i alle banker? Kunne tenkt meg en bil fra midten av 90-tallet....+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Er ikke sånn i alle banker nei. Sitter i skrivende stund med 2 biler som er fullfinansiert av DNB med løpetid på 5 år, ene er 11 år, og den andre er 9år gammel. For lån med 7 års løpetid måtte bilen være 5 år eller nyere minns jeg. Og til trådstarter, ikke finn på å ta forbrukslån på 200000,- , du kommer til å betale deg ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Litt ot:Var i nordea og forhørte meg om lån, da fikk jeg tilbake at lånetid + alder på bil ikke kunne overstige 12 år (mao 5 år lån og ikke eldre enn 200 modell bil). Er det slik i alle banker? Kunne tenkt meg en bil fra midten av 90-tallet....+- i sparebanken vest er alder+nedbetalingstid maks ti år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå