Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rottent gjort ass, hvem som helst ser jo at de felgene ikke er verdt en dritt, og folk ikke skjemmes. Er helt ny her på forumet, og har fått et kjempe godt inntrykk, og god respons, men dette tok jaggu kaka, håper for din del John H at pengene tikker inn like etter helga. Gjør opp for deg Teamstellander, kommer til å ende med at problemene baller på seg for deg, og til slutt sitter du dypt i dritten.

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dessuten er det jævla kjedelig å selge noe i oppkrav, da det koster mere i porto for selger, og det fort kan hende du får pakken i retur siden mottaker bare gav faen i å hente denne, og du da taper 2-300kr på portoen. Det er drittkjedelig.

Jeg vet at du helst vil ha cash på forskudd ja... Portoutgifter skal kjøper betale, dette legger du inn i oppkravsprisen. Null stress det. Om kjøper ikke henter ut pakka, bør han bli merket som useriøs her inne.

På Bilforumet har vi egne tråder for seriøse/useriøse selgere/kjøpere. Her kan selgere/kjøpere legge inn sine positive/negative erfaringer. Populært tiltak!

Jeg handlet med deg, og da var alt annet enn forskuddsbetaling aktuelt. Sikter du til noe med rutehandel etc, så har jeg solgt mange ruter i oppkrav også, og mange i forskudd.. Jeg har tilogmed delt opp beløpet, og jeg har levert rute personlig. Så om du er ute etter å henge meg ut, så skjønner jeg ikke hva du prøver på. Når du selv mente at det var uaktuelt å sende i oppkrav.

Rart hvor fort man skifter mening.

Skrevet

Må si det er trist og provoserende å lese om slike svindlere. Svindlere skulle blitt utesteng tvert fra forumet. Støtter også forslaget om en kjøp/salg rangering, evnt oversikt over uærlige brukere.

Skrevet

Kanskje det på hovedsiden på forumet går an å legge til et punkt til under kjøp og salg. Som kan kalles f.eks. karakterer. Hver nye post under denne skal kun ha navnet / brukernavnet til kjøper selger som tema, så kan alle skrive erfaringene sine under der. Ett tema for hver bruker.

Kanskje det kan fungere som en oversiktlig løsning?

Skrevet
Til de som skulle ta en helgetur og ha med noen bøser, så håper jeg at TeamStellander ikke har noe med den Stellander karen i påfølgede link.

http://php.iform.no/pub/art.php?id=434

He he. God tur, men la nå fyren få sjanse til å betale først. Postbanken holder på pengene i 3 dager som de kan tjente renter på..

Kjenner jeg fikk lyst å brekke meg bare litt nå......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...