ropa Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Til de som skulle ta en helgetur og ha med noen bøser, så håper jeg at TeamStellander ikke har noe med den Stellander karen i påfølgede link.http://php.iform.no/pub/art.php?id=434 He he. God tur, men la nå fyren få sjanse til å betale først. Postbanken holder på pengene i 3 dager som de kan tjente renter på.. Siden når ble bodybuildere sterke? De løfter det tyngste de kan med få repitsjoner. Blir ikke sterk av det, bygger kun volum. Uansett, synd at folk skal svindle. Har personlig møtt og snakket (vært på seminar:) med byggern Thomas stellander, denne teamstellander må ikke forveksles med Thomas. Thomas er en grepa kar, vis den idioten teamstellander trur det hjelper å ha slik nick eller at han kanskje trur dette er broren hans. Samma som om jeg skulle begynne å drite tulipaner. Lukter svindel på lang vei, gravd fram felgene i snøen, hvem i alle dager lar felgene ligge under snøen??
Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har slettet et par-tre innlegg i tråden som ikke vedr. saken. Vi ønsker ikke en sideløpende diskusjon i tråden som handler om bodybuildere eller hvem som er sterk eller ikke. Vi ønsker heller ikke at noen oppfordrer til voldelig selvtekt mot "Teamstellander" eller andre personer for den saks skyld. Tråden handler om det vi tror kan være et forsøk på svindel relatert til en salgsannonse her inne. Inntill pengene for felgene evt. blir refundert John H forblir tråden aktiv... og innlegg som ikke vedr. tema for tråden slettes evt. fortløpende.
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 bra du har kontroll fredrik slitsomt og lese om noe som kanskje kan være en svindler og må lese 40 inlegg om mye annet.. håper han tar kontakt og ikke minst vist pengene kommer tilbake så blir det gitt beskjed om dette fortløpende. lykke til uansett..
John H Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har slettet et par-tre innlegg i tråden som ikke vedr. saken. Vi ønsker ikke en sideløpende diskusjon i tråden som handler om bodybuildere eller hvem som er sterk eller ikke. Vi ønsker heller ikke at noen oppfordrer til voldelig selvtekt mot "Teamstellander" eller andre personer for den saks skyld. Tråden handler om det vi tror kan være et forsøk på svindel relatert til en salgsannonse her inne. Inntill pengene for felgene evt. blir refundert John H forblir tråden aktiv... og innlegg som ikke vedr. tema for tråden slettes evt. fortløpende. Takker Fredrik! Det begynte vel å gå litt over styr her ja..får bare satse på at gutten tar til vett og fører over penger..og viss han så gjør, så er dette første plass en får vite det.
fatboy Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 fan hvor kjip:/ fikk nesten lyst og gjøre opp for fyren for din skyld:/ 3000kr er rimelig mye penger da, men si fra så tar jeg med noen karer og stikker til tromsø=)=)=)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Det er jaggu meg mange tøffinger her.. Adminedit (Fredrik): Og med denne kommentaren har vi gjort oss ferdige med tøffinger for denne gang. Tråden handler om et forsøk på ren svindel... ikke anabole apekatter. Hvis noen har informasjon vedr. saken kan de poste et innlegg... ellers ikke.
Fredrik Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Jeg går nesten ut fra at John H ikke har hørt noe nytt fra Teamstellander... en giro/bankoverførsel tar ikke så lang tid. Ergo tyder mye på at Teamstellander er en svindler. Han har forøvrig stadig en aktiv brukerprofil og han har derfor muligheten for å komme med en evt. forklaring. Det ville være både dumt og trist hvis han ikke har en plausibel forklaring på hvorfor han ikke har gjort opp med John H.
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Har trådstarter motatt pengene? Edit: Ser forøvrig at Teamstellander annonserer andre ting her..
conix Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 Anmeld forholdet til politiet, vet ikke om de gidder men det er jo soleklar svindel her! Du bør ikke ta saken i egne hender for da er det bare du som står som taper! du har angrefrist på kjøp av slike ting og kan muligens også få forbrukerrådet til å hjelpe deg med å ta kontakt med vedkommende. Balltre fungerer og gir deg en god følelse etterpå helt til snuten kommer og henter deg istedet.. lykke til hvertfall!
cornelius Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Ser i billanonnsen til "Teamstellander" at han har brukt bilder fra forumet her også: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Den coustum stålpakkningen er vel hentet fra Iver sin M3 turbo prosjekttråd Men er det noe framgang i saken, eller total stagnasjon?
M3/M5 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Ser personen bor på storsteinnes. Der har jeg en del slekt. Så skal finne mer ut om dene personen. Kjenner førøvrig en del stellander folk. Så noen må vite hvem dette er.. Iriterende med folk som svindler.
jensemann Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Kjapt søk på nummeret står det at han heter Arne Vidar Myrvoll, og bor her: http://kart.gulesider.no/kart/index.c?p ... crollY=114 Edit: i Salgsannonsen hans står det Stellander, og ikke Myrvoll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå