Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ah..har ikke sett at denne tråden var kommet opp igjen eg..

Dritten her er blitt politianmeldt av flere eg veit om, men det nytter visst ikke..Har ikke fått en krone eller fått tak i typen ..så har vel egentlig gitt opp hele greia :evil:

Så viss noen vil gå bort å få tak i mine totalt 4000kr med frakta på drittfelgene, som forøvrigt har gått i bosset..var ikke brukendes til å henge en slange på engang..Så skal de gjerne få halve summen som takk for hjelpa!

Så det er 2000kr til den som henter pengene mine!!! Lettjente penger dette folkens :lol::twisted:

Hadde eg fått tak i fyren så skulle han fått STORE problem!!..kunne like godt spylt 1000 lappene ned i dass :evil:

Skrevet

Hmm..jeg veit hvem han er :S

Ikke helt rett i toppen denna Stellander.

Skal til Balsfjorn i påska...kan vell riste han litt da :)

Skrevet

Jeg har bodd i Nordkjosbotn i ca 10 år før jeg flytta nedover. Veit sånn halvveis hvem han er gjennom venner.

Kan ikke si så mye om han da jeg bare har pratet med han ett par ganger.

Dette skal undersøkes nærmere :)

Skrevet

For en drittunge. Har vært borti slike typer før, men det gjaldt håndtverkere. Den siste gangen jeg ble lurt til å betale før listene var satt opp og jobben ikke ble ferdig, så dro jeg på døra hans og fikk igjen penger for den delen av jobben som ikke ble gjort da.

Vær glad du ikke ble lurt for større summer, og ta lærdom av det :)

Skrevet

Leste igjennom hele tråden nå, og er helt tom for ord jeg... Har heldigvis ikke vært borti noe slikt selv, og John H; er vel bare å ta lærdom av dette, for alt annet er vel bare å glemme :P Synes at det er bra dette har kommet opp, slik at "vi andre" kan begynne å være litt mere "obs" på hva vi handler og ikke minst med HVEM!

Mvh. Delousion

Skrevet
Leste igjennom hele tråden nå, og er helt tom for ord jeg... Har heldigvis ikke vært borti noe slikt selv, og John H; er vel bare å ta lærdom av dette, for alt annet er vel bare å glemme :P Synes at det er bra dette har kommet opp, slik at "vi andre" kan begynne å være litt mere "obs" på hva vi handler og ikke minst med HVEM!

Mvh. Delousion

Sant det Delosuion..etter at dette skjedde, betaler eg kun forskudd til folk som eg stoler på her inne og som eg ser har et bra rykte..

Er han ikke banna da?

Skrevet

Han har ikke tilgang til brukeren sin lenger, han kommer ikke inn på den.

Og hans faste signatur er:

Mitt navn er Arne-Vidar Myrvoll, og jeg er en svindler. KJØP IKKE NOE AV MEG.

Poenget var å ikke bare fjerne brukeren, men heller få fortalt folk at han er en jævla pikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...