ruberhai Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Takker for tilbakemeldninger! Gleder meg sykt til å få på sommerfelg nå, ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Tror vi alle gleder oss til å få på sommerfelgene nå!!! Kjempe flott bil du hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Gratulerer, ser ut som en veldig pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Da har jeg endelig fått lakt på sommerfelg, og tatt noen bilder Skal shine opp bilen mer etterhvert, så får håpe den blir klar til rudskogen Kan ikke ha noen i baksete, da subber det neddi, noen gode løsninger på dette? Har kjøpt slike heveklosser, men hjalp vel ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Muligens utslitte fjærer eller dempere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Feit kant på de felgene! Er de 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Feit kant på de felgene! Er de 18"? 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Gratulerer med Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Muligens utslitte fjærer eller dempere... Er vel heller pga tyskerstuket. Når dekka er rett under / utenfor skjermkanten har jo ikke bilen mye plass å fjære på før den subber i dekket. Det kan vel se stilig ut, men ikke kjørbart om du ikke har knallstive fjærer, som igjen gjør bilen lite kjørbar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Da var det på tide med en liten update! Har Fått deler fra GSbildeler idag, nye blanke blinklys og angel eyes-ringer.. Desverre fant jeg ut jeg hadde bestilt feil angel eyes, så må bytte disse. Her har dere et par dårlige mobilbilder av før og etter montering av blinklysene, ble veldig fornøyd med resultatet selv ialefall FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Så veldig bra ut Passet veldig godt med de nye. Nå er bakgrunnen i lyktene sort feet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ble nice med de nye blinklysene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da var det på tide med en oppdatering. Solgt OZ felgene og kjøpt meg nye, Zito Titan! Foran: 8.5 - 225/35/19 Bak: 9.5 - 235/35/19 Ble meget fornøyd! Hva tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 hvor kjøpte du felgene? pris? Ser meget bra ut btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå