Gå til innhold

Endelig bimmer! E46! [Slik gikk gikk det!... Kondem!..]

ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

En sen Julidag ble alle bmw eiere`s mareritt virkelighet for meg :cry:

Var på vei hjem tidlig en søndagsmorgen, skulle ut fra et kryss da det kommer en bil inn i siden på bimmern i høy hastighet.

Bilen ble kondem og hadde skader for over hundre lapper :?

Selv var jeg heldig og slapp unna med mindre skader og skrekken.

29072007625.jpg

29072007626.jpg

Veldig trist, men har fullkasko så får igjenn på forsikringen. Nå blir det 320D etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det din feil?

Synd med bilen, den var skikkelig flott .

Det er det som forsikringsselskapene driver å krangler om, hvem sin skyld det er.. Jeg mener at det er hans feil. Svingte mot venstre og var halvveis over midstripa da det smalt, det vises vel ganske tydelig på skaden også. Bærebroen røyk rett av og bilen fikk seg en kraftig trykk som man ka se på bilde. Fartsgrensen var 60km/t, noe som han _umulig_ kunne ha kjørt.. Mistet førerkortet til saken var oppklart, og da politijuristen hadde sett på saken ringte han meg å fortalte han fikk saken 5 min før, hadde sett over den og fant ut at jeg bare kunne komme å hente lappen. Saken ble henlakt fra deres side. Noe av det første sjåføren av bilen forteller meg da han kommer ut av bilen er at han ikke brukte bremser også..

Begynte å bli fornøyd me bilen nå, men det blir vel samme chasis om ikke så lenge, meget fornøyd med E46..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffsann..

Ikke bra. Men se positivt på det , siden det gikk bra med alle som var involvert. Tross alt det som er det viktigste.

Men du har nå en gylden mulighet nå da, om det var noe du savnet på denne , så kommer vel det på den nye.. og da blir det jo en liten vinn situasjon likavel.

Tipper den nye kjerra blir minst like grei som den gamle.... :wink:

Lykke til med "nykjøp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...