pål Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Kompletundervogn -Bilstein B12- Til følgende modeller: Alle 4-Cylindrede, 2 + 4 Dørs modeller - Ikke 325ix Information: - Til modeller med 45mm fjederben - Sænker 25mm passer dette til min 320i ? er jo sekser i den men har 45 mm fjærbein
bmw46 Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 Hei.trur nokk d passer ja. Men det får du ikke godkjent,p.g.a at du har en 6-er.å da er fronten din tyngere enn 4-er`n. Din front blir nokk å sige mye mere enn 318. Å er det noe biltelsynet liker, så er det å følge med ungdommen,at alt er godkjent
pål Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 hva skal jeg gjøre da ? bytte fjerbein ? noen som har kjøpt samme sett?
325icab_88 Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hva skal jeg gjøre da ? bytte fjerbein ? noen som har kjøpt samme sett? det du skal gjøre er å kjøpe et sett som er beregnet til din bil
-Martin- Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hva skal jeg gjøre da ? bytte fjerbein ? noen som har kjøpt samme sett? det du skal gjøre er å kjøpe et sett som er beregnet til din bil Riktig, dette var egentlig en ganske unødvendig tråd, står det at den er til 4'syl er det en grunn til at du ikke skal sette det på bilen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå