RH-Racing Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Lurer på hvem som selger Mobil 1 olje i Tønsberg, Larvik eller Sandefjord??? Noen som vet:?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 esso stasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2007 Så enkelt ja. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Snap drive fører vel også Mobil1. Hydro texaco og diverse OBS butikker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Har også sett Mobil 1 oljer hos Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Stemmer det. Europris har tidvis Mobil1 i 0.96L kanner til 99,-/stk eller noe sånt. Ellers har Simen Malerbakken her på forumet veldig gode priser på Mobil 1. Han holder til i Asker, men sender nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Olje har man vel ikke lov å sende? Prisene til simen er det nok bare smartclub, når de har inne, som slår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Kanskje det går ann å få ordnet litt handling av olje på bimmerstreffet kanskje? Skulle vel ha skiftet på M3'n på vårparten en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 17, 2007 Share Skrevet Februar 17, 2007 Olje har man vel ikke lov å sende? Prisene til simen er det nok bare smartclub, når de har inne, som slår. mener smartclub tar 500 for 4liter? simen tar vel 100 for 1liter...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hallo. Stemmer jeg tar 99,- pr liter for Mobil 1 0W-40 og 115,- for Mobil 1 5W-50 Skal ikke love at jeg er norges billigste men det er nok ikke langt unna. Fast lavpris. Vi har også BMW-Öel, Castrol, Valvoline og Marathon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Hei Simen. Hva slags pris kan du gi hvis jeg kjøper 20 liter? Skal innover til oslo neste helg... Send gjerne på mail: rog-heia@online.no Hilsen Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Hei Simen.Hva slags pris kan du gi hvis jeg kjøper 20 liter? Skal innover til oslo neste helg... Send gjerne på mail: rog-heia@online.no Hilsen Roger. Vel skal du få rabatter her så må du handle mer enn 208 liter i forpakning fat. Men da tilkommer frakt. Prisene her er så lave at det ikke er mulighet for rabatter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Regna med det... Men lov å spørre. Hvor holder du til? Mulighet for å treffe deg neste helg? Siden jeg skal innover til oslo. Intr. i å kjøpe 20 liter 5w 50. Send svar til min mail adresse: rog-heia@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Regna med det...Men lov å spørre. Hvor holder du til? Mulighet for å treffe deg neste helg? Siden jeg skal innover til oslo. Intr. i å kjøpe 20 liter 5w 50. Send svar til min mail adresse: rog-heia@online.no Jeg bor i Oslo på Grorud, men jeg jobber i Heggedal i Asker og der står olja. Desverre leverte jeg ut 60 liter i dag så nå er det skarve 5-10 liter igjen, jeg håper å ha mer til uken, men tør ikke love det... Jeg bestiller opp ekstra i dag så satser vi på at det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 ok. Får se åssen det går frem mot neste helg... Gi beskjed hvis du får inn mer olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå