Ad|oS Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg brukte bare lunka vann med litt grønnsåpe. Fungerte greit... Tok bare laaaaaaaang tid, men når man ikke ha rnoe bedre å finne på så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Joda men har du det rette vaskemiddelet så er jo halve jobben gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 klart det. Noe som heter Sauberman fra maxwax applied. Nettadresse: www.maxwax.no Problemer med linken din. Riktig adresse? Hvilket middel bruker de på bruktbilforretningene? Det lukter "ny bil" av bruktbiler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Det er riktig adresse, mulig de har problemer med sida?? Bruker et produkt som heter Proglans fra maxwax, får skikkelig god lukt i bruktbilene av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Alright, takk berre83 Skal se om jeg jeg får anskaffet meg en Proglans Tror sjefen min hadde blitt rimelig pissed hvis jeg ikke haddde gjort noe annet enn å gnikke på et taktrekk en hel dag.... Hva jobber du som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 jobber i utgangspunktet som bilklargjører. Altså klargjøring av nye og brukte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borgermester Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jøss! Har du noen yrkeshemmeligheter å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Besøk et rensefirma, en kompis leverte bilen sin til et rensefirma for å få renset teket samt dekslene på a og c stolpene for det så helt jævlig ut. Men ble som nytt etter det besøket, kostet 600 el noe tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jøss! Har du noen yrkeshemmeligheter å komme med? Hehe ja nok av de. Men kan jo ikke fortelle alle hemmelighetene heller. Men som sagt, halve jobben er gjort hvis du bruker riktig produkt. Har f.eks aldri vaska min egen bil med svamp. Bruker som regel bare såpe og høytrykk med varmt vann. Må jo selvfølgelig avfette bilen etter vinteren. Men du finner i alle fall ikke ei eneste vaskeripe på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Ser ut som www.maxwax.no har problemer.... Men du kan få kjøpt produktene her: www.perhagen.no/index.php?show=280expand=7,97,280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hva er det beste til stoffseter da? Har blitt litt skjolder i løpet av høsten og vinteren. Har brukt noe fra turtlevax tidligere, men fikk ikke noe knall resultat av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Fortsatt saubermann. Bruker det mye sammen med tepperenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå