muska Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Supert, skal ha kaffen klar med litt skjokolade til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Dette hørtes helt supert ut. Spør du meg burde det bli mer av slik. Spesielt i utlandet er slikt utbredt, der man f.eks har swapmeets/trademarket ol. Et rungende ja fra meg også.. Hvis man har noe gode deler liggende i garasjen er det ikke dumt å dra di med seg på sånne arrangement. Kan fort få solgt unna deler man ikke lenger trenger til folk i nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Er nok ikke så dumt. Alltid noen som trenger bremseveske og liknende for å få godkjent bilen til banebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Da trenger jeg bare tillatelse fra Gunnar... Jeg har selvsagt med meg brannslukkninsutstyr og bestiller pent vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Gunnar... Er det mulig å få ett svar fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er nok bedre å sende han en PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er allerede gjort, har også prøvd å ringe uten hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Han er nok veldig opptatt med bilen sin om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Lien.. ja hvem er ikke det Er opptatt med mine hele tiden jeg, andres også forøvrig Men klarer jo å svar på spørsmål for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Står tlf.nr. her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... kefj%E6rer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Da har jeg endelig snakket med Gunnar (forøvrig en veldig grei kar å snakke med) og vi har blitt enige om at vi kommer med bussen den 18 mai. Så da avslutter jeg denne tråden Hjertelig takk Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Får komme innom og smake på kaffen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Skal ha med masse kaffe og småskjokolade jeg Dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Er det det bimmers.no treffet som er 18 Mai Hvor i landet er Rudskogen? Langt fra Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Nå er vel ikke jeg den rette å spørre men svarer av beste evne. Rudskogen ligger i Østfold ikke langt unna Sarpsborg, komunen heter Rakkestad. Hvor langt det er ifra Stavanger vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå