raynik Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Likte ikke helt LeMans felgen, BBS RS-GT var litt finer da,. LeMans ble for massiv og dillete etter min smak..hehe men takk for tipset!! Tror nok det blir 19" felger på meg, man får lide litt for skjønnheten!!
raynik Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Ting tar tid... vert mye å gjøre her men ser ut som det begynner å skje ting med lakkering og slikt!!
jensemann Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Jeg fikk beskjed av bigwheels at Ultralite Nurburgring ikke leveres i boltsirkel 5x120..
raynik Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 fan også ....kjipt!!! da må æ finne noe annet
raynik Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 men......... felgene jeg har sett på er jo ikke ultralite felger!!!! ADR heter di!!! så dette nå!!!! står di leveres i 5X120!!!!!!!hehe helga er berga!!!!
raynik Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 Da er prosjektet igang etter dvale.... Deler er bestilt og jobben er startet!! Da satser vi å ha den på veien til neste sommer.. Noen som vet hvor jeg får tak i Dobbel eksos til E34 M5??
Ole-Magne Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Dobbel eksos er standard på E34 M5.. han tenker vel på ett utblås på vær side???
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Dumme spørsmål fortjener dumme svar.. det blir jo bare gjetning å svare på noe sånt.
raynik Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 hehe a men går jo ann å bruke di små grå når man leser slike spørsmål...hehe dumme spørsmål gir dumme svar.. kjenner du bmw så blir det vel ikke my gjetting på ett sånt spørsmål... låv å bruke hodet..hehe
raynik Skrevet September 30, 2007 Forfatter Skrevet September 30, 2007 tenkte nok på 2 utblås på hver sise , hvis man skal være vanskelig... altså to eksos potter, med to endestusser hver.........
Hanzo/// Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 Jeg tror du kommer til å angre på de sideskjørtene som var på det bildet av den røde bilen i hvertfall. Jeg hadde dem på en 525 e34 som jeg kjøpte og tok dem av med en gang, de var helt strøken, men valgte å kaste dem rett i en container. trodde ikke noen ville ha no slikt på en bil ihvertfall.. DE KLER IKKE E34. Hva med tsw sakata i 19" på bilen din? eller dotz mugello.. veldig pene felger som ikke alle andre har..
Gunnar Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 To doble stusser bak på E34 er ikke pent. De havner for langt ute.
raynik Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2007 hehe har ikke redigert førstesida, men blir ikke di sideskjørtene, blir seidel sideskjørt og rieger bak fanger/spoiler...
Hanzo/// Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 hvorfor ikke orginalt da? Nå er ikke jeg noe orginal politzei, Men når det kommer til e34 så er det ikke mye annet en m5 styling som gjelder egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå