bjarneb Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 da har jeg har gått fra Jeep Wrangler til BMW 320i (e46 2001 mod 170hk) litt mer comfort i BMWen ja, også var det litt mer futt og da jeg har for vane å bruke mye penger på å få bilen til å bli litt tøffere enn den er original trenger jeg noen innspill, den skal ikke styles noe hinnsides, bare små detaljer f.eks en liten M3 vinge, den lille typen og noe carbon her og der, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Grattis med ny bil En komplett M-tech II pakke, litt senk og noen pene felger så er du godt på vei.. Tror koed.dk har billige M-tech fangere/sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Grarulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Grattis med rett valg!! M3 vingen får du kjøpt hos AST performance i bergen,der kjøpte jeg min ,til min e46 320 coupe.koster 4-500 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med ny bil og velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 M3 vingen får du kjøpt hos AST performance i bergen,der kjøpte jeg min ,til min e46 320 coupe.koster 4-500 kroner det var billig, hva koster det å lakke noe slikt da? jeg har planer om å sette på 19" M6 replica felger til sommeren, og siden de er så åpne så burde jeg hatt en anelse større bremser, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 M3 vingen får du kjøpt hos AST performance i bergen,der kjøpte jeg min ,til min e46 320 coupe.koster 4-500 kroner det var billig, hva koster det å lakke noe slikt da? jeg fikk min lakkert hos Åsane billakering.kosta 500 kroner tror jeg. men nabosjappa til AST på lønningsflaten selger lakk på spraybokser hvist du vil gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hehehe... å gå fra Jeep Wrangler til BMW E46 er jo en ganske solid fremgang rent teknisk... sånn ca. 50 år... velkommen skal du være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 ja, men det pussige er at jeepen var en 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med flott bil, og velkømmin t øss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Gratulerer med ny bil Likte felgene de kler bilen godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 takk, Jeg og liker felgene, men de ser ikke akkurat ut som 18" utifra bildet, jeg må nokfå senket bilen littegranne kanskje det hjelper noen som vet hvor jeg kan få tak i større bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med meget pen bil. Jeg har bestillt 35mm HR fjører til min, kan gi deg et pip om hvor fornøyd jeg er etter montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Oneway ticket to paradise,trala-lala-la-la. Gratulerer med et riktig/viktig valg her i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 takktakk, enda ingen som vet hvor man kan kjøpe et bremsekit med større bremser? evt. passer M3 skiver og calippere over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå