Tiller Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg skal bytte ut min orginale fanger og sette på en M-Tech front fanger. Lurte da på om det var noen her som har gjort det før og kunne fortalt meg hva som må demonteres, hvor skruene/festen sitter osv.
hagenisse Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Hovedskruene sitter under listene. Så må du også skru av plastdekslene under.
BmwHåkon Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 eneste jeg gjorde når jeg satte på m3 fanger'n var å setta den inn i spora på sia.. også skru i skiltskurene så dem går inn i skinna bak..
HappyHenke Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-mbumperinstall.php
Tiller Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Takker for hjelpen! Blir vorspill i garasjen til helga med pils og fangerbytte:-)
Superbeetle Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Takker for hjelpen! Blir vorspill i garasjen til helga med pils og fangerbytte:-) Aner jeg et resultat som bærer preg av pils?
Tiller Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Hehe, får så da vet du. Virker ikke som det er store jobben så det skal vell gå på et vis:-)
BmMm3 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Hehe, ikke bare sett den inn i skinna iallefall og skru på skiltet. du må ta av listene på fangere, og skru av og på 3 13 mm. skruer om jeg ikke husker feil.. og så er det noen 8mm under fangeren du må skru av som er festet til innerskjermen.. ser halvt ut hvis du ikke gjør det ordentlig.. og fester du den bare i skiltet er det altfor lett å stjele fangeren din.. populære å stjele di fangerne.. har blitt frastjælt 2 selv ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå