billa Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 følger ikke felgene med som er på bildene siden det står, orginale sommer og vinterhjul på autodb ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Ja de følger med, 18" med 3 uker gammle "helårsdekk". Samt 16" og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Der syns jeg du gikk glipp av en sinnsyk fin bil til en meget hyggelig pris.Kjenner igjenn annonsen. Først til mølla får kjøtt på kølla er det vell noe som heter Er da ikke hver dag du finner en slik bil med det utstyret, til den prisen. Kan kansje ha noe med at det er importbil.. Ikke det at jeg anntyder noe her nå altså, men det er ikke så vanskelig å tukle med km standen. Ser jo billige Ci på nettet med lav km stand, men jeg syns det er så som så med utstyrs nivået på disse, enten det er med kassetspillere eller stygt interiør, rare farger osv. Men smaken er som baken, den er delt i to Uansett så syns jeg synd på deg siden du gikk glipp av den pene blå. Jo takk for omtanken. Var utrolig surt det der. Hadde jeg bare sagt at jeg skulle ha den i den første telefonsamtalen hadde jeg vel hatt den nå Men men. Var servicehefte på den så km standen stemmer nok. Den var lagt ut til 208 000kr tidligere så selger hadde nok fått lite respons og satt ned prisen. Så forsvant den tvert. Håper jeg skal være heldig og finne en ny pen en utover våren nå Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Ja sånn er det desverre noen ganger, man må gripe kjangsen når enn har den... Til dere andre som kansje har lyst på Coupe, det er lov til å prute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg