Gå til innhold

Det ble BMW igjen ja.. 95mod Touring, M5 Planer....:)

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

Lakkeringen såg kanskje tungvint ut jah, men stolte på lakkereren jeg..

Ang M5 planene, så blir det full konvertering.

-Understell

-Eksteriør

-Interiør

-Motor og drivverk.

Jeg kommer til å starte med interiør og motor drivverk. Så kommer resten etterhvert, det jeg har mest lyst til, er å ta inn komplett M5 Touring, og flytte over allt, men har ikke råd til å ta inn en slik bil, enda. Så vi tar ting litt etter litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan, denne var pen:) Ja, skal såklart ha andre baklykter;) Det kommer med tiden! Men denne måndten blir slapp, mye reising pga kursing i jobben+helligdagene osv:/

Såe.. Får vel gjort mer i Juni, men da blir mest "slitedeler" byttet. Pollenfilter, luftfilter og litt slike saker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en ulykkesdag:(

1.

Skulle på åpningen av nye Elkjøp på handelsparken her idag. Fant en ledig parkeringsplass, begynte å rygge bilen på plass, veldig rolig såklart. "Bunk"!:confused: Jaja, der rygga vi på en fordømt lyktepåla. Hell i uhell, ble det ingen merker. Gikk derifra uten noen sure miner.;)

2.

Drev å kjørte etter noen kompiser som drev med en liten artig "flyttesak". En stor 250 ATV i en Hiace med bakseter og hele greiene (Gamle modell Hiace, bakhjulstrekker) så jeg kjørte bakom og filmet, kameraet lå på dashen. Så kom en fjomp i Passat, som kutta en sving forran meg, jeg bremsa hardt og fikk stoppet, gassa så igjen på, og svingte til venstre, kameraet holdt på å skli av dashen, jeg i full fart med en hånd på kameraet, mens den andre svingte, jeg kjørte på en dårlig vei, så typisk nått måtte bilen spore noe satans til venstre, full panikk i ett lite halvsekund der, "Boing":eek: Klarte å svinge unna før det ble for gærnt, traff en fortauskant:( Så ble det noe bannskap mens kameraet fortsatte å filme. Vi kom fram, jeg gikk ut, med kameraet som fortsatt filmet, og til min forskrekkelse og enda mer bannskap, felgen har fått en skade:( .

Ikke så altfor stor, man må se nøye etter for å se den, og man legger ikke lett merke til den. Det kunne vært MYE verre.

Tenker over det og synes jeg er en idiot. Skulle jo ikke ha filmet idet heletatt. Uforsvarlig av meg, og jeg fikk vel som fortjent. Men, tar det ikke så gjekla tungt. Kjøper ny felg etterhvert. Og skaden er så lite (For det meste bare flasset av noe heelt ytterst på felgen, ingen grove sår eller noe). Men så er jeg blitt en perfeksjonist ang. bilen mine.. Vasker den ca annenhver dag, noen ganger hver dag også...

Men men...:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Var så pent vær idag, så tenkte jeg skulle ta noen bilder. Bilen er desverre ikke vasket på bildene. (Skam på meg!).

Her får dere også se noen bilder av den nye "eksosen".

Enjoy, og dere er fortsatt velkomne til å komme med tilbakemeldinger! :)

IMG_5336.jpg

IMG_5337.jpg

IMG_5338.jpg

IMG_5339.jpg

IMG_5340.jpg

IMG_5341.jpg

IMG_5342.jpg

IMG_5343.jpg

IMG_5344.jpg

Ha en fin dag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsbusa, den potta passet ikke din flotte Touring! Fornøyd med lyden i den da?

Har blitt pisket litt for den potta der, men jeg liker den igrunn, liker DTM'en, flere også gjør det. Men det skal bli noe annet bak der, når det blir annen motor!

Jeg trodde lyden kom til å bli slik den blir når man setter på slikt på E30, altså braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.flapp-flapp-flapp, braaaaaaaa....

Men nei! Lyden ble himmelsk, er storfornøyd med lyden! Kan sikkert prøve å fikse en liten filmsnutt, av god kvalitet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ble den vasket;)

Funderte på nye skiver og klosser forran, og tenkte på slissa skiver og slike grønne ebc klosser eller noe slikt, hva tror dere, "lønner" dette seg, eller slites disse fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har borra & slissa skiver med Greestuff klosses på min Touring 8) . Monter 16 Mai 2006. Etter ca 10000km kjørt og ikke minst 190km på bane i Mai i år, så vil jeg si at de ikke slites fortere enn orginalt :P .

Og Greenstuff klossene støver utrolig mye mindre enn de orginale klossne, men bremseeffekten er ikke noe bedre :wink: .

Sier bare, LØP Å KJØP :D . Sniker inn noen bilder av mine bremser.

Dig_kam_666.jpg

Dig_kam_665.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig bilen blir lagt ut til salgs etterhvert.

Skal i luftforsvaret 24 september (3 dager før min 20årsdag btw...) Litt kjipt men.

Så da har jeg ikke råd til å ha bilen stående, da tjener jeg mer på å selge den. Men har uansett ikke lagt lokk på noen av planene, det blir slissa skiver og ebc green klosser, blir vel bestillt ioverimorgen tror jeg, samt noen nye foringer som jeg vil bytte ut.

Skal også få alle vinduene tonet før salg tenker jeg.

Hva tror dere jeg kan selge bilen for? Forhandleren skulle ha 110 000,- da jeg kjøpte den. Da hadde den gått såvidt 102 700km, har nå gått ca 110 300km, men har lakkert den nederst, nye felger m dekk, GPS/Navigasjon medfølger, radio cd med forsterker og 2x12 DB Drag vinnere subber, fabrikklaget av Blaupunkt..

Tenkte ivertfall 105 000,- , hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...