Gå til innhold

Det ble BMW igjen ja.. 95mod Touring, M5 Planer....:)

Tsbusa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig bilen blir lagt ut til salgs etterhvert.

Skal i luftforsvaret 24 september (3 dager før min 20årsdag btw...) Litt kjipt men.

Så da har jeg ikke råd til å ha bilen stående, da tjener jeg mer på å selge den. Men har uansett ikke lagt lokk på noen av planene, det blir slissa skiver og ebc green klosser, blir vel bestillt ioverimorgen tror jeg, samt noen nye foringer som jeg vil bytte ut.

Skal også få alle vinduene tonet før salg tenker jeg.

Hva tror dere jeg kan selge bilen for? Forhandleren skulle ha 110 000,- da jeg kjøpte den. Da hadde den gått såvidt 102 700km, har nå gått ca 110 300km, men har lakkert den nederst, nye felger m dekk, GPS/Navigasjon medfølger, radio cd med forsterker og 2x12 DB Drag vinnere subber, fabrikklaget av Blaupunkt..

Tenkte ivertfall 105 000,- , hva tror dere?

Siterer, så flere ser, ikke alle som leser allt så..

Er kanskje noget mye. Får se når den tid kommer. Men skal ivertfall selge slik at jeg ikke mister for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt penger og mer 5serie entusiast så hadde din bil absolutt vært aktuel. Gjelder bare og finne en som virkelig har lyst på en strøken E34. 30k billigere og jeg hadde ført over penger i kveld! ;) Du har det ikke travelt med et salg uansett. Så gå ikke ned i pris før du virkelig må !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er EBC Turbo Groove, slissa skiver forran bestillt, og EBC redstuff klosser forran bestillt.. Får de enten imorgen eller fredag, bestiller gjennom jobb, så blir noe billigere, og raskere levering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har nå kjørt med bremsene i en uke. Har kjørt ca 70 mil med de nå. Og vil tro de er innkjørte bra nå. Så idag testet jeg de litt, med først litt oppvarming, og så litt hard bremsing.. Min oppfatning er at de griper utrolig bra! Var helt verd pengene, uten tvil! Her kommer noen bilder!

Før:

IMG_5348.jpg

IMG_5349.jpg

Etter montering.

IMG_5355.jpg

IMG_5353.jpg

Btw, disse står feil vei!:P Merka det når jeg tok bilde, var nylig ferdig med høyresiden da, så satt bare på den andre skiva.. Fort å gjøre feil når det er fredag og det er etter arbeidstid, man får liksom bare litt lyst hjem da, ikke sant? :P

IMG_5354.jpg Slik ser det ut med felgene på!:)

Neste sak, toning av ALLE vinduer, untatt frontrute såklart. Skal ta ut bakrute og alle sidevinduene, utenom de i bagasjerommet, når jeg toner de, for å få dette best mulig. Tar det kanskje neste helg eller noe slik, skal ivertfall gjørest før Rudskogen i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nå har bilen passert 115 220km:/

Fremdeles nada problemos! Var på lang tur med den, ca 1900km kjørte jeg på under en uke, ingen problem Goo bilen sin!

Er nå i tvil om jeg skal selge, og kanskje istedet fortsette med mine første planer.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Tror det er det som kommer til å skje også....:) Tips til hva neste ting jeg skal gjøre er? Tenkte på interiør eller motor nå.. Men er redd for å bytte motor, når min motor såvidt har passert 115k km.. Blir jo kanskje som å ødelegge den:/ Men.. M5 har vel aldri skadet noen?:P

Hvis noen har grått skinn interiør til salgs, rop ut! Svart går også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...