R.E.H Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 hvis den bruker olje når han har olje skift til syntetisk så betyr vel d heller at han har valgt en for tynn olje?i forhold til før..
Arimanni Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Eg bruke tynn olje om vinteren og tjukk om sommaren
Mauro Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 hvis den bruker olje når han har olje skift til syntetisk så betyr vel d heller at han har valgt en for tynn olje?i forhold til før.. Bilen begynte å bruke olje da jeg byttet til helsyntetisk. Da kan jeg like godt gå tilbake til delsynteisk vel? Det er vel det den har gått på i alle år.
Nøstbakken Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Eg kjøre biltema (delsyntetisk) olje på min m42,, funker fint.. Snakka med ein kollega , han hadde sett ein test av forsjelige oljer blant anna biltema, å biltema olja komma faktisk ikkje så dårligt ug,, må huska at olja kommer fra eit olje raffneri og tur ikkje biltema har eget raffneri..
R.E.H Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 hvis den bruker olje når han har olje skift til syntetisk så betyr vel d heller at han har valgt en for tynn olje?i forhold til før.. Bilen begynte å bruke olje da jeg byttet til helsyntetisk. Da kan jeg like godt gå tilbake til delsynteisk vel? Det er vel det den har gått på i alle år. hmm og det er samme viskositet på oljen du hadde på delsyntetisk som den du hadde på helsyntet?synes jeg var rart.. tror ikke d skal komme av d
Mauro Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 hvis den bruker olje når han har olje skift til syntetisk så betyr vel d heller at han har valgt en for tynn olje?i forhold til før.. Bilen begynte å bruke olje da jeg byttet til helsyntetisk. Da kan jeg like godt gå tilbake til delsynteisk vel? Det er vel det den har gått på i alle år. hmm og det er samme viskositet på oljen du hadde på delsyntetisk som den du hadde på helsyntet?synes jeg var rart.. tror ikke d skal komme av d Nei, Castrolen var mye tynnere.
Stonescream Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Helte nedpå olje fra felleskjøpet jeg. 5-50 eller no. Er jo kaldt som pokker her i oslo om tiden + mye småkjøring. Tror det funker fint til bilen jeg. Ikke merka noe uggenheter så langt. *m50B20 motor i E34 1991 som har rulla litt over 200 000*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå