Gå til innhold

Svinghjul, vekt, e36 m50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier et svinghjul på en m50b25, manuell?

Har svinghjul fra m50b20 samme vekt? eventuelt m52?

Noen som vet?

Skal bygge om til manuell kasse nå, må bytte svinghjul uansett, og kan skaffe et fra en e39 520.

Hadde ikke gjort meg noe med et letter svinghjul, forstiller meg kanskje at 2 literen har et litt lettere en 2,5 litern?

Skrevet

var inne på koed og såg etter lettere svinghjul til min M50. Det er samme svinghjul på 2.0 og 2.5L. Originalt veier det 11.13kg. Alu svinghjul veier 4.54kg. 4700dkk.

Skrevet

ja så mye reduksjon som ned til 4 kg blir jo litt lite, men hadde jo vært artig å dreid ned til 8-10 kg kanskje. tror dere det hadde vært noen merkbar forskjell?

Skrevet
Har liggende svinghjul til m50 2.5 eg. Men eg veit ikke hvor mye det veier. Så var vel kanskje et dårleg svar på spøsmålet ditt.

Er dette garantert 100% iorden og ikke løsnet i gummien som to-masse svinghjula som regel gjør?

Pris?

Skrevet
Har liggende svinghjul til m50 2.5 eg. Men eg veit ikke hvor mye det veier. Så var vel kanskje et dårleg svar på spøsmålet ditt.

Er dette garantert 100% iorden og ikke løsnet i gummien som to-masse svinghjula som regel gjør?

Pris?

Skal være i orden det. Står på en motor med sprekt topp som eg tok ut av bilen. Har ikke undersøkt svinghjulet nøye. Men har aldri hørt om det problemet du nevner tidligere.

Skrevet

Du for nok noe dårliger bunndrag og du vil sannsyneligvis merke at du må ha mere gass for å komme igang hvis du skjønner..

Ellers vil responsen bli noe bedre ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...