titus41 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei ser etter noen rimelig verksteder som har litt peil på bmw. trenger å finne ut hvorfor ikke min bmw starter... så om dere veit om noen verksteder som ikke er så sabla dyre i nærheten av lillestrøm så hadde det vært til stor takk Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Vel.. Stenshagen er vel ikke rimelige, men de holder nå til på Åråsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Stenshagen BMW verksted ja på åråsen ja.. vet om den ja .. men tror dem er altfor dyre til min lommebok.. vet ikke om noen andre ?? jeg vet om Alf Lie i oslo men han har jo aldri tid til å fikse noe men er heller ikke billigere.. vet ikke om noen andre ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg vet om et, men vet ikke om de holder på med den slags. Lasse Nygård har peiling på BMW og du kan jo evt. høre med han på tlf. 22 27 42 90. Holder til i Tvetenveien 154, 0671 Oslo. Rett bak Esso på Tveita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 eller autopower i stanseveien 6 mellom grorud og kaldbakken. tlf: 22 16 50 08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 autozentrum ved gardermoen! de er flinke og mekanikerne elsker faget sitt de hjalp meg i en halvtimes tid med å finne problemet med e30'n min, trengte ikke betale engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå