wheelman Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 ja som topic sier, er cab dyrere og forsikre? ringte bare for og høre pris på mitt navn, og dem ville ikke la folk under 23 forsikre cab engang:S hva kommer dette av? kan man bare si at det er en 318 eller burde man være ærlig og si at det er en cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 hørtes da veldig rart ut... ring gjennsidige og hør der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 det er det. har hatt et par cab er og de er litt dyrere og forsikre fordi de er så lette og stjele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 sett bilen på noen gamle foreldre. Jeg har 3 lapper i åre. full kasko:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 nå skal det vel ikke være "lovlig" lengre og sette bilene på foreldre.. den som bilen er forsikret på skal være hovedbruker av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Hvis bilen og forsikringen står i foreldres navn skal det vel ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 nei det er det kanksje ikke. men det er ikke "lovlig"... vi gjør da ikke noe ulovlig gjør vi vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 nei det er det kanksje ikke. men det er ikke "lovlig"... vi gjør da ikke noe ulovlig gjør vi vell det er lovlig hvis man er "deleiere" av bilen, og foreldre kjører 51% av tiden, og du 49%. Ingen som kan hindre foreldrene dine i å låne vekk bilen til deg. og det er heller ingen som merker om du kjører "litt" mer enn foreldrene dine med den bilen. Så jeg ser ingen problem med å sette bilen på foreldrene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 er helt lovlig. Bare viss jeg vraker den er det 4000 i egenandel på fatter og 8 lapper på meg. Er jo ikke regler mot og låne bort biler?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg betalte mer i forsikring på en 92' 520i enn jeg gjorde på en 96' 320i cab og nåverende 01' 325ci cab. bå betaler jeg 13 tusen i året for en 01 325ci cab hos gjensidige med full kasko. jeg er 22 og har ikke grisegrendt postnummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 nå skal det vel ikke være "lovlig" lengre og sette bilene på foreldre.. den som bilen er forsikret på skal være hovedbruker av bilen.. Det stemmer ikke. Jeg hadde en 320i som var registrert og forsikret i min mors navn. Men forsikringen ble 1000kr dyrere pga ungdomstillegg, dvs at hovedbruker av bilen er mindre enn 25. Dermed var det helt lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 nå skal det vel ikke være "lovlig" lengre og sette bilene på foreldre.. den som bilen er forsikret på skal være hovedbruker av bilen.. Dette er så godt som umulig å bevise for forsikringsselskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Er dyrere for cab ja. Jeg sleit med å få en fornuftig pris til 2002 318 cab Bra å kjenne noen innen forsikringselskapene- P.S Mitt første innlegg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg betaler kr. 4080,- (75% bonus) for full kasko i Gjensidige på min Z3 2.8 roadster, tror ikke Z3 2.8 Coupe er noe billigere. Lettere å stjele? Nei det er de ikke, like lett å knuse et vindu i en bil som å skjære hull i cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 ja som topic sier, er cab dyrere og forsikre?ringte bare for og høre pris på mitt navn, og dem ville ikke la folk under 23 forsikre cab engang:S hva kommer dette av? kan man bare si at det er en 318 eller burde man være ærlig og si at det er en cab... Hei Jg sjekket pris for forsikring av en E36cab og den kom billigere i forhold til min E39.begge har kjørt så å si like mye og samme årsmodell! mn dette var på navnet til min fra. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå