Gå til innhold

er cab dyrere og forsikre?

wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

nei det er det kanksje ikke. men det er ikke "lovlig"... vi gjør da ikke noe ulovlig gjør vi vell ;)

det er lovlig hvis man er "deleiere" av bilen, og foreldre kjører 51% av tiden, og du 49%.

Ingen som kan hindre foreldrene dine i å låne vekk bilen til deg.

og det er heller ingen som merker om du kjører "litt" mer enn foreldrene dine med den bilen.

Så jeg ser ingen problem med å sette bilen på foreldrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det vel ikke være "lovlig" lengre og sette bilene på foreldre.. den som bilen er forsikret på skal være hovedbruker av bilen..

Det stemmer ikke. Jeg hadde en 320i som var registrert og forsikret i min mors navn. Men forsikringen ble 1000kr dyrere pga ungdomstillegg, dvs at hovedbruker av bilen er mindre enn 25. Dermed var det helt lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal det vel ikke være "lovlig" lengre og sette bilene på foreldre.. den som bilen er forsikret på skal være hovedbruker av bilen..

Dette er så godt som umulig å bevise for forsikringsselskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler kr. 4080,- (75% bonus) for full kasko i Gjensidige på min Z3 2.8 roadster, tror ikke Z3 2.8 Coupe er noe billigere. Lettere å stjele? Nei det er de ikke, like lett å knuse et vindu i en bil som å skjære hull i cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som topic sier, er cab dyrere og forsikre?

ringte bare for og høre pris på mitt navn, og dem ville ikke la folk under 23 forsikre cab engang:S

hva kommer dette av?

kan man bare si at det er en 318 eller burde man være ærlig og si at det er en cab...

Hei

Jg sjekket pris for forsikring av en E36cab og den kom billigere i forhold til min E39.begge har kjørt så å si like mye og samme årsmodell! mn dette var på navnet til min fra.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...