Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Koster 3090,- hos Koed inkl norsk mva + frakt, så den prisen må du være fornøyd med!

Innbiller meg at ikke listene var inkl. der og det er heller ikke sprederene..

Og den fra Koed, må mattes,grunnes,lakkes.. Så den blir plutselig noen tusen dyrere alikevel..

Og uansett er ikke jeg som gir budene/setter prisene er det det!?

Skrevet

Den fra koed er inkl lister... vurderer å kjøpe en slik fanger selv, og har derfor sjekket en god del priser. Ville derfor bare informere andre interesserte. Lykke til med salget.

Skrevet
Den fra koed er inkl lister... vurderer å kjøpe en slik fanger selv, og har derfor sjekket en god del priser. Ville derfor bare informere andre interesserte. Lykke til med salget.

Så ikke ut som det var mye lister på denne fangeren.. Og prisen for hver del av listene er rundt 150 DKK.. Og det ser ikke ut som det er netting eller luftesluser heller?? Så kan jo se ut som den blir endel dyrere enn 3090,- inkl. mva og frakt eller??

https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=320 ... 38516&nr=1

Skrevet

M3 fanger (inkl lister eller glatte bander som danskene kaller det, gitter og cupleppe) = 1789 DKK + 314 DKK (frakt TNT) * 1,08 = 2271,24 NOK + MVA 567,81 NOK

= Totalt levert PÅ DØRA med TNT = 2839 NOK

Og når en først bestiller fanger fra KOED har de også mange andre gode og rimelige varer som en kan slenge på i samme forsendelsen :) Snakker av erfaring..

Evt tåkelys (hvis en ikke har dette fra før...) kommer i tillegg.

Men prisen din er grei den, det jeg ville si i utgangspunktet var bare at ett mye høyere bud ikke var realistisk.

Mvh

Einar Johan

• 1 month later...
Skrevet

Og så er vi ONtopic igjen.... Send han heller en PM om du er uenig med prisen, så er det opp til han å legge ut videre info om det. Får han bud på 5000 spenn så er det flott for han, MEN om du ikke vil ha den til den prisen så plag noen andre...

Mvh Kristian08

Skrevet

org M3 er jo ikke så billig!

jeg betalte 5275kr komplett med cupspoiler og frakt fra schmiedmann i forrige uke..

Er ikke så gale å betale 3000kr for en brukt en da, så lenge den er hel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...