Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg nå velger å kjøpe en E-36 M3, hvilke andre biler i samme prisklasse, og med tilnærmet samme prestasjoner er verdt å se nærmere på? Det er her snakk om en bil i prisklasse rundt 250k.

Skrevet

Her var det mange gode forslag. Har hatt veldig lyst på kompressor, men problemet er at det ikke blir godkjent. Noe av poenget er at bilen skal være lovlig (med mindre noen kan selge meg en kompressor til en svært hyggelig pris :D ). Kom gjerne med forslag til biler som ikke er produsert av BMW også..

Skrevet
Her var det mange gode forslag. Har hatt veldig lyst på kompressor, men problemet er at det ikke blir godkjent. Noe av poenget er at bilen skal være lovlig (med mindre noen kan selge meg en kompressor til en svært hyggelig pris :D ). Kom gjerne med forslag til biler som ikke er produsert av BMW også..

Legg til noen kroner og kjøp en E46 330Ci. Grombil det :)

Skrevet
200SX S14a

De er jo fine og går bra!

Ser jo ikke ut! :shock:

Skal du over i riskoker verdenen, burde du gå for en S15 Silvia, det er skam fete biler! Men hold deg til BMW, gå for en E36 M3, med kompressor eller turbo :)

Skrevet
Men hold deg til BMW, gå for en E36 M3, med kompressor eller turbo :)

Si ifra hvis du vet om en E36 M3 med kompressor/turbo til 250 000,-! Det er jeg veldig interessert i..

Skrevet
Men hold deg til BMW, gå for en E36 M3, med kompressor eller turbo :)

Si ifra hvis du vet om en E36 M3 med kompressor/turbo til 250 000,-! Det er jeg veldig interessert i..

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...