Quattrokiller Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Du vil ikke ha E-30 M3 da?? Mange synes det er selve M3-en. Blir sansynligvis en ettertraktet klassiker i framtiden hvis du klarer å vedlikeholde den. Tviler på om E-36-en blir det på samme måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 200SX S14aDe er jo fine og går bra! Ser jo ikke ut! Skal du over i riskoker verdenen, burde du gå for en S15 Silvia, det er skam fete biler! Men hold deg til BMW, gå for en E36 M3, med kompressor eller turbo Jo, silvia er pene de, men er veldig få på skilter i norge har jeg fått inntrykk av så vil ikke tro de er lette å regge her til lands.. S14a er jo fine de da. Mens derimot s14 trenger noen tiltak for å bli penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hva er den store forskjellen på s14 og s14a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Fronten er mye sintere på S14a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hva med E46 M3... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Fronten er mye sintere ja, pluss det er litt forskjell på baklyktene. Er noen striper i dem liksom. Noe annen forskjell vet jeg ikke om. Sikkert noen upgrades teknisk. Er vel en slags facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvis man får en E46 M3 til 250.000 så skal jeg også kjøpe en, til tross for at jeg verken vil ha E46 eller M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 det er oxo forskjell på hjernen i s14a kontra s14.. i s14a klarer hjernen å blande luft og bensin riktig opp til 300 hk.. mens i vanlig s14 så må du kjøpe "trimhjerne" apexi eller noe sånt for å få riktig luft og bensin mengde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå