Widejuggao Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hei! lurte på om noen har gode erfaringer me og bruke glassfiber duk/polyester på styling deler som er laget i abs plast? om det er heft i plastiken liksom eller om det vill bare sprikke etter en liten stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 BMW's original deler er vel av ABS/ABC plastikk. Jeg brukte hvertfall noen luftinntak i plastikk som jeg skulle støpe noe annet på. Brukte glassfiber og foreløpig sitter det. Det var en liten del, så det går greit, men har merket at hvis jeg rører litt på glassfiberen sprekker den opp fra plastikken. Hvis det er store områder ville jeg ha styrt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 det jeg var redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Finnes ikke noe stoff å ha på da? for å få heft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 er vell en tommel regel og repare et stoff så ska du bruke samme material så på plast bør vu nesten plast sveise for så og ha på et liiiiiite lag sparkel. for begge 2 har forskjellige vibrerings hastigheter samt utvider seg anderledes ved forskjellige tempraturer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå