sondre Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg må bytte frontrute og det er en egenandel på forsikringen på 2000,- Er det noen som har peiling på hva pris på ny frontrute er (ca) til en e39 ev. med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Jeg må bytte frontrute og det er en egenandel på forsikringen på 2000,-Er det noen som har peiling på hva pris på ny frontrute er (ca) til en e39 ev. med jobben Laaaangt mere enn egenandelen iallefall, så lønner seg aldri og skifte selv, hvis det var det du lurte på? Det er heller ikke bonustap på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Bare frontruta koster i fra 3500-5700kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 OK, jeg har ikke tenkt å gjøre det selv, men var bare litt nysgjerrig på hva det hadde kostet uten forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Byttet frontrute hos Ruterknekt på ensjø i dag på grunn av steinsprut (kraftig steinsprut). Tok ca 1 time og med en egenandel på 2 lapper så er det lite vits i å gidde å gjøre det selv. Hvertfall med tanke på at bare frontruten koster rundt 5 laken pluss at man sikkert bruker "litt" mer enn 1 time selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ok, tks for input. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå