shv Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 å en i tromsø til salgs til 209000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har veldig liten sans for tråder som denne. Det er nesten umulig å gi et kvalifisert svar på hvor mye bilen er verdt... det blir bare vage spekulasjoner og subjektive meninger. Lag en fornuftig salgsannonse med en minstepris på finn.no eller her inne. På den måten kan du i det minste få et mer realistisk bilde av hva bilen virkelig er verdt... og ingen tvinger deg til å akseptere et bud og dermed selge bilen mot din vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er da ikke noe nytt at folk ber om hjelp til prisvurdering. Har ikke blitt slått ned på dette fra moderatorer før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det er da ikke noe nytt at folk ber om hjelp til prisvurdering. Har ikke blitt slått ned på dette fra moderatorer før. Du blir ikke slått ned på... jeg skriver bare hva jeg mener om slike tråder. Disse trådene har en tendens til å blomstre opp iom. at "alle" gjerne vil vite hva deres bil er verdt... uten å skrive en egentlig salgsannonse. Bare i løpet av 2 dager har vi hatt fire tråder der noen ønsker å vite hva deres bil er verdt. Bilen er på kronen verdt det noen er villig til å betale for den i en virkelig salgssituasjon... alt annet blir mest synsing og tullball. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ok. Ser at dynamisk takhøyde er det nye på forumet for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det beste du gjør er å søke på samme type bil på finn.no, tinde.no, autodb.no, motorborsen.no, zett.no, og finner tilsvarende utstyr, og ser ka disse står til...www.kelkoo.no har en prissammenligner, men er jo ikke alle biltyper du finner her. Du kan jo også ta utgangspunkt i listepris for å få en fornemmelse! mener det er http://www.listepris.as som er siden. Dersom du tar en naf test så vil de anslå en pris der, utifra det som eventuelt må utbedres! Dette er veldig greit dersom du skal kjøpe bil, og du har lyst å by på den! Men som sagt her tidligere, det er i disse dager dåg ikke så lett og få solgt bilen til den "prisen du vil ha". Markedet er utrolig stort, og biler faller jo som kjent altfor fort i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Takk for det! Får se om jeg legger ut en annonse snart, men jeg må bestemme meg for hva jeg skal handle inn først. Har tenkt på å selge 328'en og kjøpe inn en E46 316/318/318d for å få en rimeligere pendlebil, og heller kjøpe inn en 6-syl entusiast-bil utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå