efjeldse Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hei Da var doningen henta, og jeg er endelig E36-eier Har drømt om E36 ganske lenge, så da var det på sin plass Klikk for større bilder Planene er ikke så altfor store, men jeg tenker litt på dette: * Angeleyes * Mørke sideblinkers * Alarm/fj.styring av sent.lås. * Kanskje M3 speil * Muligens nye sideskjørt som matcher front og bak * Carputer Noen tips eller forslag? kanskje tilbud på de delene jeg vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 alpina felger hadde kansje gjort seg?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 På grunn av student-økonomi, blir det nok de motorsport-felgene i sommer iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Fjern bakfangeren og sett på noe mindre. Mitt råd. Motorsport felgene er tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Likte bakfangeren din m3-speil er aldri å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Gratulerer! Så ikke dumt ut dette. M3-speil er en god ting. Gjør en del med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Takk! Skal ikke gjøre så alt for mye heller tenkte jeg Fjernstyring av den låsen i første omgang... pluss carputer-prosjekt til sommern da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Grattis med ny bil! Så fin ut den der. Ble nettopp eier av en 320 E36 selv, gøy bil å kjøre synes jeg, og rå lyd da.. En enkel og grei mod som hadde gjort den mye penere i mine øyne er sort grill i frontfangeren og bakfangeren. Grå netting på sort bil stjeler alt for mye av oppmerksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Syns ikke det stjeler for mye oppmerksomhet, fint med litt variasjon fra det svarte.. og baklyktene er jo hvite også. Bakfangern beholder jeg nok tror jeg. ønskes kjøpt: * Girkule med lys * M3 Speil * M3 Sideskjørt * Fjernstyring av sentrallås/alarm * Mørke sideblinkere * 7" Touch-skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Gratulerer med ny bil! Gi oss litt mer info om bilen da, km, modell etc Synes du skal få vekk den fæle bakfangeren og bytte den i m3 fanger eller noe litt mindre japse Jeg personlig ville også byttet til rød/hvite blinkers, eller led lykter, synes de hvite der ødelegger litt av sjarmen til bilen! Ville ikke prioritert felgbytte med det første heller, motorsport felgene er meget fine til e36 (dette er min mening) Ellers så det ut som en pen E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Pen bil Eneste mod jeg ville gjort er å byttet baklyktene til de mørk tonede fk lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Pen bil Eneste mod jeg ville gjort er å byttet baklyktene til de mørk tonede fk lyktene Enig! Akkurat nå synes jeg lyktene dine ser "utvasket" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Gratulerer med ny bil Personlig ville jeg lakkert gitteret i front- og bakfanger svart. Det er jo uansett smak og behag. Men for all del, bilen var absolutt pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jeg sier bare M3 speil så har du det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Legg gjerne ut noen flere bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå