tuder Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Har kikka litt på den her på nettet: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... os=5&tot=6 Noen som kjenner til denne bilen? Ha er det som er spesielt med den? At den er org styla fra fabrikk? Har ikke sett denne farga før heller. Hva kalles den? Har rulla noen km, men det er vel iorden om den er godt behandla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 limited edition er når de kommer styla fra fabrikk ja,men henger meg med på spmørsmålet : hva hater fargen? likte den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 får det første heter det induvidial vell ? eller hvordan det staves og så finnes det vel ikke 318is med 4 dører uten at det er bygd om da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 det finns flere e36 318is med 4 dører akkurat som denne. Men e30 karrosseriet derimot fikk du ikke i 4dørs bare 2dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Ble disse bilene levert med "motorsport" dørhåndtak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 318is Class II var en "homologeringsmodell" som ble laget i 2500 eks. Egentlig "bare" en 318 is med mye M-utstyr.. M - Frontstossstange mit GT Ecken M - Heckstossstange mit Diffusor M - GT Heckspoiler mit Spoilerverlängerung M - Seitenschweller M - Leisten (BMW Motorsport) M - Handschuhfach Leiste (Limited Edition) M - Fahrwerk M - Sportsitze M - Sportlenkrad Fächerkrümmer Servolenkung 16\\\" Alufelgen Elektrisches Stahlschiebedach Elektrische Fensterheber vorne Grünkeilfrontscheibe Zentralverriegelung Nebelscheinwerfer 2x Airbag ABS Boardcomputer (klein) Aussentemperatur-Anzeige Lenkwinkelbegrenzer Radio / Cassette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Denne er vel Avusblå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Denne er vel Avusblå? Mulig at det er avusblå ja, men jeg er jammen ikke sikker. Pen bil i alle tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 det finns flere e36 318is med 4 dører akkurat som denne. Men e30 karrosseriet derimot fikk du ikke i 4dørs bare 2dørs. Riktig. En kamerat av meg har en original 318is 4 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Litt skeptisk til km. Men vis eieren har tatt godt vare på den så kan jeg ikke tro det kan være så dårlig kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Litt skeptisk til km. Men vis eieren har tatt godt vare på den så kan jeg ikke tro det kan være så dårlig kjøp Den er jo ikke mye kjørt. Del kjørelengden på alderen så ser du at bilen faktisk er kjørt relativt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Litt skeptisk til km. Men vis eieren har tatt godt vare på den så kan jeg ikke tro det kan være så dårlig kjøp Den er jo ikke mye kjørt. Del kjørelengden på alderen så ser du at bilen faktisk er kjørt relativt lite. Skulle akkurat til å si det samme. Det er en 13 år gammel bil og en kan ikke forvente at den skal ha gått like lite som en 7 år gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Denne er vel Avusblå? Mulig at det er avusblå ja, men jeg er jammen ikke sikker. Pen bil i alle tilfelle. Alaskablå heter den. Den aktuelle bilen har en skade høyre foran, spoilerhjørnet er borte. Eieren har ifølge han selv bestilt en ny spoiler, men såvidt jeg forstod ikke original / lik den som står på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Synes bilen var meget fin jeg Jeg ville bare fått en naf-test på den, så gitt han pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Så bra ut den der. Så jeg mener du bør slå til! Er ikke så alt for mange som har en sånn iS. En kompis av meg har en da, men den er totalt nedslervet, blir helt ifra meg hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå