sondre Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Vet ikke helt hva jeg synes, ble kansje litt vulgært - likte den best bakfra og det er vel derfra jeg kan se den i et tienedels sekund hvis den skulle komme innærheten av meg Bilder fra Din side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det her ble litt vel "showoff" for min del Felgene var spreke da ///M-bilene liker jeg best originale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det bare øynene mine det er noe galt med, eller har felgene blitt til kantfelger på det nederste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det bare øynene mine det er noe galt med, eller har felgene blitt til kantfelger på det nederste bildet? Godt observert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det bare øynene mine det er noe galt med, eller har felgene blitt til kantfelger på det nederste bildet? Ja ser man det! Lurer på hva som har skjedd her.. Synes bilen hva ok, men ikke når jeg såg den bak..Hadde di spart seg for den nederste delen(svarte), og beholdt den samme stilen i bilens farge, så synes jeg at bilen kunne blitt en realativ flott bil..Men det blir mer Show-Off en bruks bil..Og personlig ville jeg hatt di 4 enderøra som det skal være på en ny M Bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Den må jeg si var gjennomført! Men likte i grunn ikke rompa så veldig. Fronten var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det bare øynene mine det er noe galt med, eller har felgene blitt til kantfelger på det nederste bildet? slenger meg på der jeg også, faktisk det første jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er nok en god photoshop jobb, men er ikke bare felgene som er glemt å fullført/endret på bildene. Det sorte på panseret (forestille carbon?) mangler også på det nederste i forhold til det øverste bilde osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 nice nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Var råå den Flinke de som har laget den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jaja... var jo litt tøft racingpreg over den da... Men det er sikkert ikke mange M5 eiere som hadde kjøpt den stylinga der. Selve ideen om M5 er jo en diskre familieracer. Stylingen der snur jo konseptet på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det kittet der likte jeg Hvis jeg hadde hatt m5 så skulle den vært noe helt annet enn anonym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Den må jeg si var gjennomført! Men likte i grunn ikke rompa så veldig. Fronten var rå! Enig, likte ikke hekken, spesielt ikke fangeren. Den evt. dagen jeg eier en M5 E60/61, så blir den ikke styla med dette kittet. Holder med M5 styling, men vil gå for noen brutale hjul. Noe rundt 11- 12x21" f.eks . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Jeg fatter ikke hvorfor Hartge, Hamann osv skal prøve å lage noe fetere enn org utseendet på M5 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå