BMWBenny Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Heisann skulle hatt 2 nye vindusviskere på bilen, men har sjekka de lokale "matstasjonene" og biltema uten hell. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen gode til en billig penge? se avataren min for bilmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Europris selger vel Bosch viskere. Koster 25-50% mindre enn på bensinstasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det er ikke så ille på merke verkstedet heller. De skal jo oxo leve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Merkverkstedene har stort sett så mye avanse at jeg helst unngår dem. Europris hørtes ikke så dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Kjøpte Bosch sine viskere på min lokale Shell til 300kr. Dagen etter så jeg dem til 199kr på Europris. En del penger å spare. Tror ikke det skal være så dårlig kvalitet heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyvien Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 kjøp bare viskerlist på rull og skift dei.. det får du sikker kjøpt hos ein glasmester en plass.. noen bilverksted har det og. billigt og minst like go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det harke så mye å si åssen viskere du kjøper nå fordi du ødelegger dem i løpet av vinteren uansett hvis deter mye snø der du bor.. is på vinduet osv.. hehe.. kjører selv bare med biltema viskere disse vintermnd'ene.. men om sommeren kjører jeg bosch fra europris ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Bosch er best uansett !! (For min del ihvertfall) Og viskere overlever vinteren fint om du ikke kjører de på kald rute med is på... Da holder vel strengt tatt ingen merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Jeg har vært fornøyd med Bosch, kjøpte noen Valeo viskere på bilxtra de har lagd lyder og visket skikkelig dårlig siden dag 1. Måtte tilogmed sjekke om de var til riktig bil.. Noen som har kjøpt orginale viskere? Vurderer dette nå..! Greit å ha det litt ordentlig!.. eller bruker de bosch de og gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg har orginale viskere, er veldig fornøyd med de. Men jeg er ikke sikker på hvem som produserer de, ville anta at Bosch er samme kvalitet. Da de ikke setter navner sitt på noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå